  • Data: 2014-05-21 01:24:46
    Temat: Re: njumobile
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-20 18:52, J.F pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak Ci wiecej powiem - nie tylko "nalezy" ale to dokladnie jest to
    > samo co Orange-tepsa.
    > Marka taka wewnatrz firmy, jak np Heyah, czy dawniej Idea, a w sumie
    > jak widac to i Orange :-)

    Napatoczyło mi sie njumobile i pomyliłam toto z T Mobile.
    Posta scancekowałam, ale widzę, ze jest dalej. W tym njumobile jak Ci
    ktoś podeśle sms-a czy mms-a to płacisz za to sporo forsy. Ale dziadostwo!
    Zastanawiam się nad T Mobile, tylko nie mogę dojść do tego czy
    rzeczywiście płaci sie rart za telefon. Oddzielnie raty, a oddzielnie
    abonament. A przecież widziałam abonament z telefonem Samsung Galaxy S5
    Gp00F za 39 zł, to tak jakby rata w tym była. Jutro się jeszcze zapytam.
    Jak mam podpisywać jakiś kredyt z dużymi ratami na telefon to nie skuszę
    się.

    --
    animka