  • 31. Data: 2013-06-08 20:33:23
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    news:51b3591e$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?

    Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? Przeczytaj wiec raz jeszcze ten wątek....
    gdzie jeden z piszących wyraźnie mówi: ".....Co do ceny do wirtualnych
    operatorów, to wynosi ona 0,19 zł (potwierdzone w rozmowie z konsultantką na
    czacie) ...."
    Ja też pisałem i pytałem. Odpowiedź brzmiała, że dodatkowych opłat do
    wirtualnych nie ma. Więc chciałem sie jednoznacznie dowiedzieć jak jest
    naprawdę.
    A tutaj zaraz wyzywanie od trolli itp .......

  • 32. Data: 2013-06-08 20:49:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "wieslav" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wirtualnych nie ma. Więc chciałem sie jednoznacznie dowiedzieć jak jest naprawdę.
    > A tutaj zaraz wyzywanie od trolli itp .......

    No to po co cytujesz trolla?

    Miś chciał zaistnieć z Katarzyną Figurą i tyle.

  • 33. Data: 2013-06-08 21:08:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wieslav" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > naprawdę.
    > A tutaj zaraz wyzywanie od trolli itp .......

    Liczy się to czego się samemu dowiesz w BOK a nie to co ktoś napisał
    że się dowiedział, bo to jest informacja z tzw. 2 ręki, a więc niekoniecznie
    prawdziwa... Przekłamanie może być celowe lub przypadkowe...

    Zadzwoń do BOK i sam się dowiedz zamiast polegać na tej grupie czy
    innych internetowych forach.

  • 34. Data: 2013-06-21 19:46:53
    Od: o...@g...com

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 17:44:03 UTC+2 użytkownik wieslav napisał:
    > Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > obowiązujących stawek czy też te połączenia wliczą się do No Limits?

    > Czy to działa tylko w NJU z rachunkiem? Bo jakoś nie widzę w opcji na
    >
    > kartę takiej pozycji do wyłączenia na swoim koncie?
    >

    > I jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym
    >
    > wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna
    >
    > "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś
    >
    > się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę
    >
    > 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

    W przypadku braku możliwości samodzielnego włączenia wspomnianej blokady zachęcam do
    skierowania zlecenia poprzez zakładkę "kontakt", po zalogowaniu się na koncie numeru.

    Usługa połączenia oczekującego nie jest dostępna w ofercie na kartę, natomiast w
    ofercie "nju z rachunkiem" sam komunikat informujący o próbie kontaktu jest
    bezpłatny. Zawieszenie pierwszego połączenia, w celu przeprowadzenia rozmowy "na
    drugiej linii", spowoduje naliczenie standardowej opłaty jak za połączenie, czyli 19
    gr.

    Połączenia do operatorów wirtualnych również kosztują 19 gr za minutę i zaliczają się
    do promocji nielimitowanych rozmów.

    Pozdrawiam
    Mateusz
    Obsługa nju