  • 1. Data: 2013-06-01 11:56:44
    Temat: Play- ostrzeżenie!
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Pisałem już tutaj o skandalicznym postępowaniu Play.
    A mianowicie o tym, że mimo iż dostałem od nich 2 pisma , w których
    jednoznacznie poinformowano mnie, iż jedynym warunkiem potrzebnym do
    przejścia z tym samym numerem abonenckim z wypowiedzianej przeze mnie
    umowy MIX z tą firmą (skądinąd zawartej na czas określony) na umowę "na
    kartę" jest doładowanie min. 5 zł w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy.
    W listach tych jednoznacznie podano mi datę tego rozwiązania umowy, a
    nawet przyznano mi "bonus" 20-złotowy do wykorzystania po takim przejściu.
    Tymczasem, gdy próbowałem telefon doładować pierwszego dosłownie dnia po
    rozwiązaniu umowy okazało się, że mój numer jest usunięty z sieci.
    Reklamacje telefoniczne i w salonie nie dawały rezultatu, ponad miesiąc
    temu złożyłem więc szczegółową reklamację pisemną w salonie, a
    następnie monitowałem ją e-mailowo i telefonicznie.
    No i teraz sukces! po ponad miesiącu otrzymałem, hurra!! pisemne
    odpowiedzi Play i to nawet w odstepie 2 dni dwukrotnie .
    A w kazdej z nich Play informuje mnie, że ...rozpatruje reklamację,, a
    odpowiedź na nią (kiedyś) udzieli....

    To wszystko po ponad miesiącu od złożenia reklamacji...

    Ostrzegam więc chcących podłączyć się do tej sieci, że, jak widać,
    zapewne albo pracują tam ludzie całkowicie i ostentacyjnie mający w
    d..ie klientów, albo tez pracują tam ludzie mający IQ na poziomie co
    najwyżej imbecyla, bo innej przyczyny podobnej sytuacji nie jestem w
    stanie sobie wyobrazić.
    ;-))

  • 2. Data: 2013-06-01 13:02:44
    Temat: Re: Play- ostrzeżenie!
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik p47 napisał:

> [...]
    > d..ie klientów, albo tez pracują tam ludzie mający IQ na poziomie co
    > najwyżej imbecyla, bo innej przyczyny podobnej sytuacji nie jestem w

    to sie nazywa procedury korporacyjne.

    zalozenie jest takie, ze wszyscy postepuja wedle procedur.

    wiec nie wystepuja bledy.

    a jak wystepuja a nie ma procedur na te bledy, to zgodnie z procedurą
    nie ma bledu.

    wszedzie tak to dziala. wystarczy cos nietypowego i juz caly
    proceduralny system z malpkami ktore nie maja mozgow sie sypie.