  • 21. Data: 2013-06-03 14:12:52
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
    "Pszemol" napisał:

    >Chyba pomieszałeś pojęcia. Tzw. "lejek" oznacza, że delikwentowi nie
    >są naliczane dalsze opłaty, za to transmisja spada mu do jakiejś
    >śmiesznej (jak na dzisiejsze czasy) wartości. Nie wiem i nie chcę
    >wiedzieć jak to wygląda w "nju", ale jeśli - jak napisałeś - ów
    >"lejek" jest, to klient nie zapłaci więcej. A jeśli zapłaci, to
    >znaczy - "lejka" nie ma.

    A nju twierdza ze po 100MB i 19 zl przestaje placic wiecej, a
    ograniczaja transmisje dopiero po 1GB.

    Mowa od poczatku byla raczej o sporadycznym korzystaniu, tym niemniej
    jak ktos chce wiecej niz ten 1GB, to powinien sie chyba zainteresowac
    pakietami, a wtedy ... trafia na wielka niewiadoma nieopisana przez
    Orange :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-06-04 01:24:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

> [...]
    > wygląda w "nju", ale jeśli - jak napisałeś - ów "lejek" jest, to klient
    > nie zapłaci więcej. A jeśli zapłaci, to znaczy - "lejka" nie ma.

    Chodziło mi o to, że ktoś, kto chce więcej niż 1GB nie będzie się godził
    na lejek tylko dopłaci i kupi sobie "pakiet".

  • 23. Data: 2013-06-04 10:40:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Chodziło mi o to, że ktoś, kto chce więcej niż 1GB nie będzie się
    >godził
    >na lejek tylko dopłaci i kupi sobie "pakiet".

    Pakiet duzy ma 700MB.

    A dalej niewiadoma - mozna dokupic drugi w abo czy nie, po 700MB
    zatrzyma , czy placimy w/g cennika, tzn znow 19zl za 1GB ?

    J.

  • 24. Data: 2013-06-04 10:53:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pakiet duzy ma 700MB.
    >
    > A dalej niewiadoma - mozna dokupic drugi w abo czy nie, po 700MB zatrzyma
    > , czy placimy w/g cennika, tzn znow 19zl za 1GB ?

    Maksymalnie 5 pakietów w okresie rozliczeniowym. Pakiet się kończy, nie
    uruchamiasz nowego, włączają się zasady ogólne (19 zł za 1 GB).

  • 25. Data: 2013-06-07 16:51:04
    Od: o...@g...com

    Witam

    Chciałbym rozwiać wątpliwości, które zostały poruszone w tym wątku.

    W ramach jednej umowy bezterminowej w ofercie "nju z rachunkiem" obowiązują trzy
    rodzaje "progów", po których dalsze połączenia są nielimitowane:
    - Pierwszy odnosi się do rozmów, gdzie po wykorzystaniu 29 zł na połączenia dalsze
    rozmowy są nielimitowane.
    - Drugi dotyczy SMS-ów. Po osiągnięciu kwoty 9 zł za wiadomości dalsze ich pisanie
    jest również nielimitowane.
    - Ostatnią kwestią są połączenia internetowe. Tutaj za pierwsze 100 MB
    przetransferowanych danych opłata wynosi 19 zł. Następnie internet jest bez limitu,
    lecz po osiągnięciu 1 GB prędkość połączenia jest zmniejszana.

    Opłaty naliczane są równolegle i w ramach tych progów rachunek nie wyniesie więcej
    niż 57 zł.

    Jeżeli próg nie zostanie osiągnięty, to opłata pobierana jest za faktyczne
    wykorzystanie środków. Dla przykładu: wykonujesz połączenia głosowe na kwotę 10 zł,
    nie wysłałeś żadnych SMSów i przetransferowałeś 1 MB danych, który kosztuje 19 gr,
    zapłacisz więc 10,19 zł.

    Jeżeli suma połączeń będzie mniejsza niż 9 zł, to rachunek będzie mimo wszystko
    wystawiony na kwotę 9 zł, ponieważ jest to opłata minimalna (nie jest ona naliczana w
    pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym).

    W tej taryfie dostępne są pakiety internetowe (350 MB za 5 zł i 700 MB za 7 zł),
    które zawsze są wykorzystywane w pierwszej kolejności, przed wspomnianym wyżej
    progiem 19 zł. Co więcej, włączenie usługi powoduje wstrzymanie naliczania opłat w
    ramach standardowego rozliczenia oraz opłata za włączenie usługi zalicza się do
    minimalnej kwoty faktury w wysokości 9 zł. Pakiet wyłącza też ograniczenie prędkości
    po osiągnięciu podstawowego 1 GB transferu. W jednym okresie rozliczeniowym można
    włączyć maksymalnie 5 pakietów.

    Wiadomości przychodzące, za które naliczana jest opłata to tak zwane "serwisy SMS
    MT". Można je łatwo zablokować. Wystarczy zarejestrować na stronie www.njumobile.pl
    konto dla danego numeru telefonu, przejść do usług i uruchomić "blokadę SMS MT".

    Aby przenieść numer z innej sieci do nju, musi on być zarejestrowany i aktywny.
    Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez naszą stronę internetową www.njumobile.pl.

    Pozdrawiam
    Mateusz
    Obsługa nju

  • 26. Data: 2013-06-07 17:44:03
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > trzy rodzaje "progów", po których dalsze połączenia są nielimitowane:
    > - Pierwszy odnosi się do rozmów, gdzie po wykorzystaniu 29 zł na

    To może jeszcze poproszę o wyjasnienie kwestii połaczeń do takich
    operatorów jak: Mobilking, Cyfrowy Polsat, Mbank mobile, Tu Biedronka,
    Virgin itp....
    Czy za takie połączenia będę płacił dodatkowo poza ofertą no limits, według
    obowiązujących stawek czy też te połączenia wliczą się do No Limits?

    > Wiadomości przychodzące, za które naliczana jest opłata to tak zwane
    > "serwisy SMS MT". Można je łatwo zablokować. Wystarczy zarejestrować na
> [...]

    Czy to działa tylko w NJU z rachunkiem? Bo jakoś nie widzę w opcji na
    kartę takiej pozycji do wyłączenia na swoim koncie?

    I jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym
    wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna
    "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś
    się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę
    10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

    Pozdrawiam
    Wieslav

  • 27. Data: 2013-06-08 02:10:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wieslav" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację
    > zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

    A czemu wnioskujesz że informacja "jak za połączenie" miała by być
    poza jakimś limitem? Jak za połączenie, dla mnie, oznacze że zapłacisz
    za to jak za połączenie :-) czyli jak nie przekroczyłeś limitu to zapłacisz
    19gr a jak przekroczyłeś te 29zł to tylko te 29zł. Gdzie widzisz problem?

    Co do pytania o Biedronki czy Mobile King - czemu doszukujesz się
    czegoś, czego nie ma? Czy napisane jest że limit jest 29zł chyba że...
    dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko że
    jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

  • 28. Data: 2013-06-08 08:27:42
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

> [...]

    > dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko że
    > jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

    Jak widać nie do końca:
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&
    postdays=0&postorder=asc&start=15

    Pozdrawiam
    Wieslav

  • 29. Data: 2013-06-08 18:09:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak widać nie do końca:
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&
    postdays=0&postorder=asc&start=15

    Widać? Naprawdę widać? :-)
    Fajni są ludzie którzy wolą opierać się na informacjach z 2, 3 ręki
    zamiast zadzwonić i dowiedzieć się u źródła, wprost od operatora w BOK.
    Czemu nie zadzwonisz do mju i nie zadasz tego pytania samemu?
    Napisz nam potem czego się dowiedziałeś z tej rozmowy... :-)

  • 30. Data: 2013-06-08 18:17:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "wieslav" <w...@w...pl> wrote:

    > Jak widać nie do końca:
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&
    postdays=0&postorder=asc&start=15

    Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?