    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nju mobile - ile wazna karta po wylaczeniu
    Date: Sun, 07 Dec 2014 19:04:03 +0100

    On Sun, 07 Dec 2014 18:23:46 +0100, Pawel 'Jarod'
    <P...@s...xx> wrote:

    >Witam
    >
    >Jakieś pół roku temu kupiłem sobie prepaida w nju do telefonu "na wszelki wypadek".
    >Doładowanie za 10 zł miało się nie przeterminować więc miało być pięknie.
    >Dziś włączam telefon i okazało się, że numer jest nieaktywny. Czy po jakimś czasie
    >gdy dany numer nie zaloguje się do sieci wraca on do puli ogólnie dostępnych
    numerów?
    >Jeśli tak jest to po ilu dniach się to się dzieje?

    Sieć wymaga, by klient co pół roku udowadniał, że nadal korzysta z
    numeru. Po 187 dniach od doładowania wysyłana jest wiadomość o treści:

    Jesli nadal chcesz korzystac z tego numeru telefonu doladuj konto albo
    wyslij w ciagu 24h SMSa o tresci TAK pod nr 80608. Jesli rezygnujesz z
    numeru, wyslij NIE

    Wystarczy więc raz na pół roku albo potwierdzić dalszą chęć
    korzystania z numeru darmowym SMS-em, albo doładować konto dowolną
    kwotą. W przypadku braku odpowiedzi ze strony klienta sieć wyśle po 24
    godzinach kolejną wiadomość:

    UWAGA za 3dni stracisz swoj numer. By go utrzymac doladuj konto albo
    wyslij w ciagu 72h SMSa o tresci TAK na 80608. Jesli nie odpowiesz
    numer zostanie wylaczony.

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nju-mobile-po-wie
    ki,2,3,30077.html

    Co do tego czy numer wraca do puli? Tak oczywiście wraca, ale po jakim
    czasie to nie wiem, w każdym razie nie ma szans trafienia tego numeru
    po powrocie do puli aktywnych nr