-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!not-for-mail
From: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nissan primera 2002 rok 2.0SE pali olej i pytania o nawigację
Date: Thu, 8 Jul 2010 07:21:59 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 39
Message-ID: <i13nel$7uf$1@mx1.internetia.pl>
References: <i11a8j$6fq$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.205.147.247
X-Trace: mx1.internetia.pl 1278566677 8143 87.205.147.247 (8 Jul 2010 05:24:37 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Jul 2010 05:24:37 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295420
[ ukryj nagłówki ]
> Czy ktoś ma doświadczenia z tymi autami?
> Auto chodzi świetnie.
> Silnik pracuje bardzo ładnie i równo.
> Ma moc. Śmiga pięknie.
>
> Ale pali olej :-(
> Wycieków nie ma.
> Stwierdzono , że pali olej.
> Czy w tych silnikach i autach są jakieś znane słabe punkty?
> Czy ktoś może oszacować jaki może być orientacyjny koszt wymiany
> pierścieni tłokowych i uszczelniaczy trzonków zaworowych w tym silniku?
miałem podobnie w almerze 1,8. Nie wiem czy Primiera ma tak samo ale moja
almera łapała się w wadę fabryczną w silniku (miękkie i zapiekające się
pierścienie + kiepskie uszczelniacze)
Ja autko sprzedałem bo akurat tak się złożyło ale chciałem zacząć od
zrobienia samych uszczelniaczy. W 1,8 da się to zrobić bez zdejmowania
głowicy (trzeba tylko znaleźć mechanika który się tego podejmie) więc koszt
niewielki a może zaradzić. Koszt roboty uszczelniaczy to 200-400zł
robocinzna + uszczelniacze (grosze)
>
> Tzn jaki koszt robocizny i jaki koszt materiałów?
> Pewnie trzeba zakupić kpl pierścieni, uszczelek w tym uszczelka pod
> głowicę i uszczelniaczy trzonków zaworów .
> Czy trzeba wyciągać silnik do tej operacji?
> Nie znam tego auta i nie wiem, czy jest belka pod silnikiem.
przy pierścionkach to już jest grubsza robota dlatego ja bym to zrobł w
drugiej kolejności. Jak się orientowałem u swojego mechanika to komplet z
robocizną uwzględniając wszystkie potrzebne częsci, uszczelki itd zamykał
się ok 1,5-2kzł.
Pozdr
Scyzoryk
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=