  • Data: 2010-11-14 20:12:07
    Temat: Re: niski pobor mocy wsrod staroci
    Od: Marx <m...@n...nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kupujac na czesci wyjdzie znacznie drozej, niz uzywany gotowy komputer.
    To co ja podalem to koszt ok 200zl, a jest tam wszystko lacznie z
    pamiecia, obudowa i zasilaczem. Za sam porzadny zasilacz trzeba dac
    prawie tyle...
    Rozwazylem i wyszlo mi ze wielkosc nie ma znaczenia, tzn moze byc i mini
    tower, byle bylo cicho, tanio i energooszczednie. Pod uwage biore wiec
    tylko jakies HP-Compaq, Fujitsu-Siemens, Dell, IBM. Czy cos tego typu
    mozecie polecic?
    Marx