  • 11. Data: 2009-04-21 20:48:01
    Temat: Re: nikt nie wie czy zlewka totalna? [ Fazer/CBF/XJR??]
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    > moze jeszcze ktos o pozostalych odelach?

    A dlaczego duzego GSFa odrzucasz? Rocznik 06 to miod - olejak w nowym
    nadwoziu, ABS juz byl, ale nadal gazniki. Oferuje wygodna pozycje,
    mocarny silnik o wzorowej elastycznosci, tania eksploatacje, hebel za
    to przecietny pomimo szesciotloczkowych zaciskow. Model 1250 to juz
    wtrysk, sprzet jakby ciut bardziej poreczny no i digital tachometer.
    Tylko CBF oferuje piekna symetrie 2 wydechow :-D
    Powinienes tez przewiezc plecaka na rozwazanych sprzetach zeby se
    sprawdzil gdzie mu wygodniej/ciszej etc.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 12. Data: 2009-04-22 06:31:28
    Temat: Re: Fazer/CBF/XJR??
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr wrote:
    > witam
    > szukam w okolicach '06, poj. 1000ccm

    '06 Fazer 1000 to nowy model i ma spore problemy z wtryskiem. poprawili
    w '07. Ja bym szedl w pierwsza generacje - znam troche ludzi ktorzy
    preferuja poprzedni model.

    Alf

  • 13. Data: 2009-04-22 06:58:25
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    AlF pisze:

    > '06 Fazer 1000 to nowy model i ma spore problemy z wtryskiem. poprawili
    > w '07. Ja bym szedl w pierwsza generacje - znam troche ludzi ktorzy
    > preferuja poprzedni model.

    Nie jezdzilem nowszym - na + sztywniejsza rama i usd z przodu
    ponoc bardzo zepsuli charakterystyke silnika - czyt. gorszy dol

    Norbi
    KFazer

  • 14. Data: 2009-04-22 11:19:59
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 22 Apr 2009 08:58:25 +0200, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    >ponoc bardzo zepsuli charakterystyke silnika - czyt. gorszy dol

    Tez tak słyszałem. I to z pierwszej ręki - od kolegi, który miał
    starego i przesiadł sie na nowszego.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 15. Data: 2009-04-22 21:15:48
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > A dlaczego duzego GSFa odrzucasz? Rocznik 06 to miod - olejak w nowym
    > nadwoziu, ABS juz byl, ale nadal gazniki.

    no wlasnie-gazniki;]

    > Model 1250 to juz
    > wtrysk, sprzet jakby ciut bardziej poreczny no i digital tachometer.

    a zerkne blizej;]

    > Tylko CBF oferuje piekna symetrie 2 wydechow :-D
    > Powinienes tez przewiezc plecaka na rozwazanych sprzetach zeby se
    > sprawdzil gdzie mu wygodniej/ciszej etc.

    plecak maly to wszedzie wygodnie bedzie:))

    dzieki bardzo

    > zbyhoo

    Piotr

  • 16. Data: 2009-04-22 21:16:13
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > '06 Fazer 1000 to nowy model i ma spore problemy z wtryskiem. poprawili
    > w '07. Ja bym szedl w pierwsza generacje - znam troche ludzi ktorzy
    > preferuja poprzedni model.

    > Alf

    dzieki

  • 17. Data: 2009-04-23 03:52:24
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr wrote:
> [...]

    inna zaleta to zbiornik paliwa w gen1 o jakies 4 litry wiekszy. to robi
    roznica :-). spokojnie pykajac mam zasieg ponad 350km (wlasciwie mialem
    bo teraz z przerobionymi gaznikami jest troche mniej - ale cos za cos).

    a jesli ktos mysli ze gen1 jest za malo sportowa to sie myli:
    http://tinyurl.com/c4zzzj

    Pozdr,
    Alf

  • 18. Data: 2009-04-23 06:05:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    AlF pisze:

    > inna zaleta to zbiornik paliwa w gen1 o jakies 4 litry wiekszy. to robi
    > roznica :-). spokojnie pykajac mam zasieg ponad 350km (wlasciwie mialem
    > bo teraz z przerobionymi gaznikami jest troche mniej - ale cos za cos).

    Ja tankowalem zwykle po przelataniu ok 300 km - i wchodzilo 15-17 l

    > a jesli ktos mysli ze gen1 jest za malo sportowa to sie myli:
    > http://tinyurl.com/c4zzzj

    Bo jest....
    Zanim zdazysz pomyslec juz szorujesz podnozkiem
    Dalem rade rowniesz akcesoryjny owalny wydech poprzycierac

    Norbi
    i...

  • 19. Data: 2009-04-23 13:33:06
    Od: AlF <s...@g...com>

    Norbi wrote:
    > Bo jest....
    > Zanim zdazysz pomyslec juz szorujesz podnozkiem
    > Dalem rade rowniesz akcesoryjny owalny wydech poprzycierac

    no tak .... kwestia wzgledna - mi wystarczy ...

  • 20. Data: 2009-04-23 13:59:57
    Od: kubek <k...@i...pl>

    Ze względu na fakt, że niemały jestem także wahałem się przed takim
    wyborem xjr / kilofaza / inazuma. Przeznaczenie moto bliższa
    turystyka, ale po winklach także lubię polatać więc musiał mieć
    sportowe zacięcie. Na inazumie pozycja mi nie spasiła, xjr pięknie się
    prezentuje, ale z tego co czytałem to spalanie może niemile zaskoczyć
    i tym o to sposobem jestem szczęśliwym posiadaczem dużego fazera.
    Zachowanie w zakrętach, wygodna pozycja, elastyczność silnika i
    rewelacyjne hamulce. Pozatym czuje się jak na motocyklu, a nie jak na
    psie :D.