  • 61. Data: 2009-03-12 13:14:15
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Don Pedro wrote:

    > To zależy, czy po cofnięciu sprzedasz, czy nie ;)

    Dokładnie ! :D

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 62. Data: 2009-03-12 13:20:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > czepiasz sie skrótu myslowego.

    Nie, nie czepiam sie. Po prostu ktos nieobeznany moglby pomyslec ze przy
    prostowaniu sie lagi falduja a to nieprawda.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 63. Data: 2009-03-12 13:28:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nie, nie czepiam sie. Po prostu ktos nieobeznany moglby pomyslec ze
    > przy prostowaniu sie lagi falduja a to nieprawda.

    ok, no to wyjasnilismy ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 64. Data: 2009-03-12 14:33:47
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    lesor pisze:

    > Ja mowie jaki jest _sprzedawalny_.
    > Moj ma 53kkm i rozmowy trwaja do momentu kiedy o tym powiem. Gowno kogo
    > interesuje stan, dbanie, jakie materialy, kto serwisowal itd. Panie, na
    > Allegro maja po 15 tys. przejechane.
    >
    > Cofne na 20 i jestem pewien, ze sprzedam w trymiga.
    > Tylko kim bede wg definicji Watsona? Cfaniakiem czy frajerem?
    > ;-)

    Otoz to, narod przyglupow i cwaniakow, no i frajerow, wiec trudno sie
    dziwic, ze glownie tacy sprzedaja i kupuja.
    Pamietam jak jechalem po SV-ke rocznik 2003 z przebiegiem ciut ponad 30
    tys, a bylo to ze 2-3 lata temu. Ludzie pukali sie w glowe: pogielo Cie?
    chcecie to ogladac? taki rocznik i 30 tys? 3-letnie maja po 10 tys
    przebiegu, gora 15 tys! hehehehe Od tamtej pory wiedzialem, ze i wsrod
    kolegow mam "cfaniakow i frajerow" :D Sprzet mial 3 lata, kupiony i
    serwisowany w salonie, facet mial czas i pieniadze, wiec jezdzil tu i
    tam na wycieczki i serwisowal regularnie, stan perfekt, dobra cena,
    tylko ten przebieg niektorych razil w oczy.
    No i co sie okazalo, sprzet sprawowal sie wysmienicie, bez zarzutu, nie
    bylo co przy nim robic, w koncu przebieg mial normalny, a nie 150 czy
    200 tys :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 65. Data: 2009-03-12 14:37:43
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kuczu pisze:

    > To tak z drugiej strony barykady...

    sprzedalem tak jeden moto, poprosilem goscia o zaliczke na ror w
    wysokosci kosztow paliwa + 100% i stwierdziel, ze najwyzej bede mial
    wycieczke za darmo :-) tez kupił i mnie odwiozl samochodem do domciu :D

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 66. Data: 2009-03-12 14:57:38
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "K.M.C." napisał w wiadomości

    > sprzedalem tak jeden moto, poprosilem goscia o zaliczke na ror w wysokosci
    > kosztow paliwa + 100% i stwierdziel, ze najwyzej bede mial wycieczke za
    > darmo :-) tez kupił i mnie odwiozl samochodem do domciu :D

    Kumpel handlujący sprzętami robi tak notorycznie,zaliczka i jedzie,zaden
    kowal raczej by się nie odważył:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 67. Data: 2009-03-12 14:58:39
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co mają tyle wytrzymywać?

    Żeby wnuki miały czym jezdzić:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 68. Data: 2009-03-12 15:01:18
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości

    > Ua - masakra
    > motocykle tyle nie wytrzymuja
    > Jezdzi toto jeszcze ? :D

    Moja 67kkm,przy moich przebiegach remont pewnie za jakieś 10 lat:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 69. Data: 2009-03-12 15:12:59
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message news:gpb83s$gld$1@news.onet.pl...

    > Moja 67kkm,przy moich przebiegach remont pewnie za jakieś 10 lat:-)
    [...]
    > Dniepr MT10 koszowiec

    Hmmm, sporo calkiem jak na Dniepra ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 70. Data: 2009-03-12 17:20:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rzep pisze:

    > Ale po co mają tyle wytrzymywać?