eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
  • Data: 2009-03-12 14:33:47
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: Ozz <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lesor pisze:

    > Ja mowie jaki jest _sprzedawalny_.
    > Moj ma 53kkm i rozmowy trwaja do momentu kiedy o tym powiem. Gowno kogo
    > interesuje stan, dbanie, jakie materialy, kto serwisowal itd. Panie, na
    > Allegro maja po 15 tys. przejechane.
    >
    > Cofne na 20 i jestem pewien, ze sprzedam w trymiga.
    > Tylko kim bede wg definicji Watsona? Cfaniakiem czy frajerem?
    > ;-)

    Otoz to, narod przyglupow i cwaniakow, no i frajerow, wiec trudno sie
    dziwic, ze glownie tacy sprzedaja i kupuja.
    Pamietam jak jechalem po SV-ke rocznik 2003 z przebiegiem ciut ponad 30
    tys, a bylo to ze 2-3 lata temu. Ludzie pukali sie w glowe: pogielo Cie?
    chcecie to ogladac? taki rocznik i 30 tys? 3-letnie maja po 10 tys
    przebiegu, gora 15 tys! hehehehe Od tamtej pory wiedzialem, ze i wsrod
    kolegow mam "cfaniakow i frajerow" :D Sprzet mial 3 lata, kupiony i
    serwisowany w salonie, facet mial czas i pieniadze, wiec jezdzil tu i
    tam na wycieczki i serwisowal regularnie, stan perfekt, dobra cena,
    tylko ten przebieg niektorych razil w oczy.
    No i co sie okazalo, sprzet sprawowal sie wysmienicie, bez zarzutu, nie
    bylo co przy nim robic, w koncu przebieg mial normalny, a nie 150 czy
    200 tys :)

    --
    Ozz
    GSX600F