eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
  • Data: 2009-03-12 20:41:34
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "metalbeast" napisał >. Może i mialem szczeście, ale kazdy sprzet
    kupiłem
    > za 1 razem

    Może i miałes szczęscie, a może umiesz czytać i analizować. Dla mnie zawsze
    bardzo ważny był opis aukcji lub rozmowa ze sprzedawcą, po tym zawsze
    wiedizałem co gra, a co nie i też się nie przejechałem, owszem czasem ktoś
    nie potrafi się "sprzedać" i ma dobre, ale nie potrafi zachęcić, ale jeśli
    ktos jeżdzi sprzętem 5 lat i jedyne co potrafi napisać to : stan dobry stan
    igła, to oznacza, że albo nie związał się sentymentalnie ze sprzętem (a wiec
    możliwe że o niego nie dbał za bardzo) - i to jest częstsza sytuacja, albo
    też co sie zadziej zdarza, należy to tych, co nie potrafią za dużo mowić czy
    napisać, co oczywiście nie dyskwalifikuja ich jako sprzedawcow czy ich
    sprzetów, jednak napewno trochę utrudnia sprzedaz ;) nie mówię, że motocykl
    czy auto trzeba kochać jak żywa osobę, ale motocykl to motocykl (z autami
    jest trochę ianczej, bo częsciej się je traktuje jako rzecz typowo użytkową,
    co nie znaczy, że nie trzeba dbać) i motocykl po prostu powinien być
    odpowiednio dopieszczony :P

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---