  • 11. Data: 2010-11-26 12:14:13
    Temat: Re: niewielki jezyk
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <4cef9d57$0$27033$65785112@news.neostrada.pl> Marcin =?ISO
    8859-2?Q?G=B1ska?= napisal(a):

    > Bardzo prosze o jakies info, link lub przykład.
    >
    > Zastanowiło mnie luac, po skompilowaniu powinno teoretycznie to działac
    > szybciej,
    >
    > mamy tez pewnośc ze program sie nie wywali.

    Bardzo odważne założenie. :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 12. Data: 2010-11-26 12:59:05
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Piotr M Kuć wrote:

    > W artykule <4cef9d57$0$27033$65785112@news.neostrada.pl> Marcin =?ISO

    > Bardzo odważne założenie. :)

    ;)

  • 13. Data: 2010-11-26 15:46:28
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 26 Lis, 12:54, Marcin Gąska <w...@w...pl> wrote:

    > Pytanie czy mozna to wy aczy . Czy program np. nie ma zadnych io.

    No właśnie da się to wyłączyć i to jest jedna z ciekawszych cech tego
    języka.

    http://cpptcl.sourceforge.net/doc/goodies.html#safe

    Paragraf "Safe Tcl Interpreters".

  • 14. Data: 2010-11-26 20:41:06
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Maciej Sobczak wrote:

    > No właśnie da się to wyłączyć i to jest jedna z ciekawszych cech tego
    > języka.
    >
    > http://cpptcl.sourceforge.net/doc/goodies.html#safe
    >
    > Paragraf "Safe Tcl Interpreters".

    Wyglada rozsądnie, ale nadal nie wiem jak uruchomić jedną konkretną
    instrukcję, albo 5

  • 15. Data: 2010-11-26 22:49:16
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 26 Lis, 21:41, Marcin Gąska <w...@w...pl> wrote:

    > Wyglada rozsądnie, ale nadal nie wiem jak uruchomić jedną konkretną
    > instrukcję, albo 5

    i.eval("jedna instrukcja");
    i.eval("druga instrukcja");
    i.eval("i jeszcze 5\n"
    "bla\n"
    "ble\n"
    "blo\n"
    "blu");

    Nie ma obowiązku wpychania do interpretera od razu całego skryptu.

    Gorzej, jeśli chcesz tak krok po kroku wykonywać np. pętlę albo inną
    większą konstrukcję, która z punktu widzenia Tcla da się sparsować
    tylko jeśli jest widoczna w całości.
    Wtedy jednak powiedziałbym, że próbujesz robić bardzo dziwne rzeczy.

  • 16. Data: 2010-11-27 09:58:50
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Maciej Sobczak wrote:

    > i.eval("jedna instrukcja");
    > i.eval("druga instrukcja"); ...
    >
    > Nie ma obowiązku wpychania do interpretera od razu całego skryptu.

    Ale to nie ja bede pisal ten skrypt, nie moge zatem narzucic by to byla
    jedna instrukcja.

> [...]
    > tylko jeśli jest widoczna w całości.
    > Wtedy jednak powiedziałbym, że próbujesz robić bardzo dziwne rzeczy.

    No coż, chce zatrzymywac maszyne wirtualna, ale moge miec skompilowany kod,
    nie musi byc to interpreter.

  • 17. Data: 2010-11-29 11:13:13
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Nov 26, 8:41 pm, Marcin Gąska <w...@w...pl> wrote:

    > Wyglada rozsądnie, ale nadal nie wiem jak uruchomić jedną konkretną
    > instrukcję, albo 5

    Nie wiem jak to zrobić tym wrapperem do cpp, ale w normalnym tcllib
    zdaje się że można to zrobić:
    http://www.tcl.tk/man/tcl8.5/TclLib/CrtTrace.htm