  • 1. Data: 2010-11-18 17:44:27
    Temat: jezyk z zadyszką
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Szukam jakiegoś prostego języka, który mi umożliwi wykonanie pewnej porcji
    programu. Najlepiej jak by to było coś kompilowalnego do bytecodu i potem
    kaganiec na uruchomienie. powiedzmy 100 instrukcji lub ileś tam czasu.

  • 2. Data: 2010-11-18 18:20:09
    Temat: Re: jezyk z zadyszką
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    perl -e 'exec @ARGV or die $! unless $_ = fork; sleep 10; kill 9, $_' ...

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2010-11-19 15:35:50
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    perl -e 'exec @ARGV or die $! unless $_ = fork; sleep 10; kill SIGSTOP, $_' ...

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 4. Data: 2010-11-19 15:37:57
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

  • 5. Data: 2010-11-19 19:09:28
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > perl -e 'exec @ARGV or die $! unless $_ = fork; sleep 10; kill SIGSTOP,
    > $_' ...

    Przyznaje sie, nie rozumiem jak to działa.
    Myslalem, ze to zabija po prostu forka, ale teraz nie rozumiem.

    Mam 10 programow, kazdemu chce dac okreslony czas procesora. Chce miec
    prosty system o tyle, zeby nie bylo zadnych wywolan na zewnatrz co
    oczywiste.

  • 6. Data: 2010-11-19 20:53:56
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Thu, 18 Nov 2010 18:44:27 +0100 Marcin Gąska
    <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > porcji programu. Najlepiej jak by to było coś kompilowalnego do
    > bytecodu i potem kaganiec na uruchomienie. powiedzmy 100 instrukcji

    W Pythonie, a dokładnie w cpythonie, można podpiąć procedurę wołaną
    przez interpreter po wykonaniu jednej linii i przy innych okazjach.

    http://docs.python.org/library/sys.html#sys.settrace

    w.

  • 7. Data: 2010-11-19 22:52:17
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-11-19, Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= <w...@w...pl> wrote:

    > Przyznaje sie, nie rozumiem jak to działa.
    > Myslalem, ze to zabija po prostu forka, ale teraz nie rozumiem.

    Funkcja kill(), jak nazwa wskazuje, służy do wysyłania sygnału. A teraz
    pora dowiedzieć się, co powoduje który sygnał.

    > Mam 10 programow, kazdemu chce dac okreslony czas procesora. Chce miec
    > prosty system o tyle, zeby nie bylo zadnych wywolan na zewnatrz co
    > oczywiste.

    To napisz sobie bibliotekę, która będzie ustawiać rlimit zasobu
    RLIMIT_CPU, a po otrzymaniu SIGXCPU będzie wstrzymywać wykonanie
    programu i przestawiać ten rlimit na kolejny interwał. Potem LD_PRELOAD
    i masz ustrojstwo przezroczyste dla dowolnego języka programowania.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 8. Data: 2010-11-20 14:27:44
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Wojciech Muła wrote:

    > W Pythonie, a dokładnie w cpythonie, można podpiąć procedurę wołaną
    > przez interpreter po wykonaniu jednej linii i przy innych okazjach.
    >
    > http://docs.python.org/library/sys.html#sys.settrace

    ale jedna linia moze byc dowolnie dluga.
    to jest problem, lepiej bylo by na maszynie witrualnej

  • 9. Data: 2010-11-20 18:22:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 20 Nov 2010 15:27:44 +0100,
    Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= <w...@w...pl> screamed:

    > ale jedna linia moze byc dowolnie dluga.
    > to jest problem, lepiej bylo by na maszynie witrualnej

    Nie, jeśli piszesz w Pythonie poprawnie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 19:22:20 user up 12627 days, 7:17, 1 user, load average: 0.50, 0.38, 0.12 ]

    The most beautiful words in the English langauge are 'not guilty'. -- M. Gorky

  • 10. Data: 2010-11-21 09:52:14
    Od: Marcin Gąska <w...@w...pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > In the darkest hour on Sat, 20 Nov 2010 15:27:44 +0100,
    > Marcin =?ISO 8859-2?Q?G=B1ska?= <w...@w...pl> screamed:

    > Nie, jeśli piszesz w Pythonie poprawnie.

    Ale nie zmusze innych do pisania poprawnie