eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkonstructor czy nie konstructor
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-11-22 08:58:27
    Temat: konstructor czy nie konstructor
    Od: Krzysztof Poc <f...@w...pl>

    Witajcie
    Czy ktos wie co to za konstrukcja w ponizszym programie ?

    #include <iostream>
    using namespace std;

    class Pies
    {
    public:
    Pies() { cout << "konstuktor" << endl; }
    void Fun(void) {}
    };

    int main(void)
    {
    Pies szarik(); // co to za konstrukcja ?
    szarik.Fun(); // blad kompilacji: request for member 'Fun' in
    'szarik', which is of non-class type 'Pies()'
    return 0;
    }

    Konstruktor w ogole nie jest wolany, wiec obiekt szarik nie jest
    konstruowany i
    jaka kolwiek operacja na szarik generuje blad kompilacji.

    Dokladnie chodzi mi o konstrukcje:
    Pies szarik();

    g++ nie generuje zadnego kodu assemblerowego dla powyzszej
    konstrukcji.

    Czy ktos wie jak ja rozumiec ?

    dzieki za pomoc


  • 2. Data: 2010-11-22 09:41:38
    Temat: Re: konstructor czy nie konstructor
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 22 Lis, 09:58, Krzysztof Poc <f...@w...pl> wrote:
    > Czy ktos wie jak ja rozumiec ?
    >
    > dzieki za pomoc

    Tam jest:
    http://www.daniweb.com/forums/thread106159.html
    Pozdrawiam


  • 3. Data: 2010-11-23 11:38:38
    Temat: Re: konstructor czy nie konstructor
    Od: qwak <q...@w...pl>

    W dniu 22.11.2010 09:58, Krzysztof Poc pisze:

    > int main(void)
    > {
    > Pies szarik(); // co to za konstrukcja ?

    Deklaracja prototypu funkcji o nazwie szarik, bezparametrowej,
    zwaracającej Pies.


    --
    Piotr Beling - http://qwak.w8.pl http://warcaby.w8.pl http://bcalc.w8.pl
    http://kiedygdzie.co

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: