eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe playRe: nieuczciwe play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nieuczciwe play
    Date: Tue, 19 May 2009 14:48:33 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <guu9r0$8vt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4a10f6e2$1@news.home.net.pl>
    <gur0ec$gaq$1@news.wp.pl><gur3q4$7rp$1@node2.news.atman.pl>
    <p...@r...org> <4a113a9e$1@news.home.net.pl>
    <gurfdj$q20$1@inews.gazeta.pl> <gurg5q$lbt$2@news.onet.pl>
    <1tmomkt0oxns4$.dlg@lepper.institute.com> <gurgsi$ov5$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com> <gurj6n$vsk$1@news.onet.pl>
    <1oxne0lp3mw09$.dlg@lepper.institute.com> <gurk1c$3h5$1@news.onet.pl>
    <c...@l...institute.com> <gurr16$kes$1@inews.gazeta.pl>
    <guru9q$5eh$1@inews.gazeta.pl> <gutk0l$307$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.163.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242737312 9213 212.180.163.87 (19 May 2009 12:48:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 May 2009 12:48:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: mmuran
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971253
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał
    >> Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?
    >>
    > Już mam bo nie mogę zarejestrować.

    A zabieg z ostatnio wykonanymi połączeniami + normalna rozmowa (pracownik P4
    też człowiek ;)) nie pomogły? Historia zmian kodu PIN (dawno temu w Plusie
    mnie odpytywali o to) też bywa pomocna. W karcie rejestracyjnej jest pole
    "KOD PUK" ale obok jest okienko "Zweryfikowano kod puk", więc może nie
    trzeba weryfikować z "dużą kartą" ale można to zrobić w inny sposób -
    operator ma sporo możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.

    Czy jednak biurokracja?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: