eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnieuczciwe playRe: nieuczciwe play
  • Data: 2009-05-18 12:57:05
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Mon, 18 May 2009 14:24:12 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Waldku, ja wiem, że na 99,99% zachowanie Playa nie stanowi znamion
    >> oszustwa. Chciałbym tylko zauważyć, że dyskusja zaczęła się od tego, że
    >> użytkownik Maciek twierdził, iż jeśli użytkownik posądza Play o
    >> oszustwo, to ma *obowiązek* to zgłosić na policję.
    >>
    >> Na moją sugestię, że wcale nie ma takiego obowiązku, odpisałeś, że
    >> powinienem raczej zapoznać się z prawem własnego kraju. W dodatku
    >> twierdziłeś, że oszustwo może być wykroczeniem.
    >
    > Tak, napisałem, że w obowiązujacym systemie prawnym, obywatel RP
    > podejrzewający możliwość popełnienia przestępstwa ma obowiązek zgłosić ten
    > fakt organom ścigania. Jeżeli tego nie zrobi może w skrajnym przypadku
    > zostać za to ukarany.

    Tylko w wyjątkowych przypadkach, w dodatku nie związanych zupełnie z
    przestępstwem, o którym tutaj dyskutowaliśmy.

    >
    >> Ja z kolei radzę przeczytać jeszcze raz wątek i sprawdzić co skąd się
    >> wzięło.
    >
    > Wzięło się z twojego stwierdzenia, że oszustwo zaistniało bez względu na
    > złożenie reklamacji - co nie jest prawdą

    Jest to prawda. Tak zwane oszustwo, czyli wprowadzenie w błąd w celu
    uzyskania korzyści majątkowej, musiało zajść w momencie kiedy użytkownik
    zdecydował się na kupno startera i skorzystania z usługi. Jednocześnie
    Play musiałby świadomie wprowadzić użytkownika w błąd co do oferty, a
    potem wykorzystać ten błąd. Fakt, czy w wyniku tego oszustwa została
    złożona reklamacja, czy też nie, nie ma znaczenia.

    >
    >
    >> Też już nie mam siły :) Ja o ogólnych zasadach, a Ty - niewiadomo o czym.
    >
    >
    > Ogólne zasady są takie, że użytkownik ma uwiarygodnić fakt, że on jest
    > właścicielem karty. Odbywa się to poprzez podanie danych które zazwyczaj są
    > znane wyłącznie właścicielowi/użytkownikowi karty.


    Ogólne zasady są takie, że w reklamacji użytkownik ma podać swoje
    dane osobowe. Natomiast operatorzy uzależniają rozpatrzenie reklamacji
    od tego, czy łaskawie zarejestrują te dane wcześniej w swoim systemie. A
    na to już prawa nie ma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: