  • 1. Data: 2013-05-19 22:08:34
    Temat: niedochodzące smsy z play
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Kolega twierdzi, że wysłał do mnie SMS, ja twierdze, że go nie
    otrzymałem. On ma raport, że sms doręczono.

    Wysłał innego kilkanaście minut później i było OK.

    To już nie pierwsza taka sytuacja z siecią PLAY. Czy to u nich norma?
    Nigdy mi się to nie zdarzyło z inną siecią. Ja mam T-Mobile.

    Każe mu sprawdzić billingi, ciekaw jestem czy będzie ten sms na nich
    widniał.

  • 2. Data: 2013-05-19 23:11:46
    Temat: Re: niedochodzące smsy z play
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 19 May 2013 22:08:34 +0200, Klebespachtel wrote:
> [...]
    >
    > Wysłał innego kilkanaście minut później i było OK.
    >
    > To już nie pierwsza taka sytuacja z siecią PLAY. Czy to u nich norma?

    Mi się zdarza jak jestem w roamingu u Plusa. Odpytaj go czy tak bylo.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2013-05-20 04:38:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Klebespachtel" knbbg2$ijd$...@n...news.atman.pl

    > To już nie pierwsza taka sytuacja z siecią PLAY. Czy to u nich norma? Nigdy mi się
    to nie zdarzyło z inną siecią. Ja mam T-Mobile.

    A mnie w Erze/TeDebile zdarzało się. Plus? -- SMSami autoryzował
    wejście na swoje konto via WWW i pewnego dnia nie mogłem wejść,
    bo Plus nie dosyłał SMSa... Teraz jestem w mBanku (drogo, ale
    co począć? -- przechodzę do Play) i miewam podobne sytuacje.

    Jak drogo? -- 5 pln na 2 miesiące wychodzących.
    Nijak nie mogę wygadać... W Play chce mieć 5 pln na rok...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-05-20 13:36:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Klebespachtel" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Nigdy mi się to nie zdarzyło z inną siecią. Ja mam T-Mobile.
    >
    > Każe mu sprawdzić billingi, ciekaw jestem czy będzie ten sms na nich

    Fajna ta funkcja potwierdzania doręczania niedoręczanych smsów :-)

  • 5. Data: 2013-05-20 16:49:38
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 19 May 2013 21:11:46 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Mi się zdarza jak jestem w roamingu u Plusa. Odpytaj go czy tak bylo.

    A ja wysyłam kilka dziennie i wszystkie dochodzą. Fon się przelogowywuje
    kilka razy dziennie, ale wszystko działa.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy