  • 21. Data: 2013-09-24 13:40:53
    Temat: Re: nieco OT Re: pluskwa lokalizacyjna?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości
    Dnia 24.09.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    >Korzystający proszeni są o przyjęcie najserdeczniejszych
    >wyrazów współczucia.

    Czemu, oni w biedronkach sa pare razy w tygodniu, co za problem
    doladowac :-)

    >A nie można zdefiniować numeru, na który ma przychodzić
    >hasło? W Playu na to wpadli, może i w Orange też? :-)

    T-mobile wpadl, a u nich nie ma RWK, a Orange nie wpadl.
    Co wiecej - czesc uslug w Orange wymagalo wpisania kodu z telefonu.

    J.

  • 22. Data: 2013-09-24 13:47:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >Korzystający proszeni są o przyjęcie najserdeczniejszych
    >wyrazów współczucia.
    >Czemu, oni w biedronkach sa pare razy w tygodniu, co za problem
    >doladowac :-)

    Ha, czytam wlasnie ze to nie wirtualny operator, tylko zwykly
    t-mobile.
    Moze da sie doladowac tak jak tiktaka ?

    J.

  • 23. Data: 2013-10-03 05:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@f...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Plus i Play (pozostali pewnie też) ma do takich celów specjalny
    > abonament "telemetria", który kosztuje kilka zl/mies z limitem
    > transferu zupełnie wystającym na.użytek lokalizatora. Jest to
    > bardziej wygodne niz prepaid, który niespodziewanie przestaje działać
    > bo mu się saldo skończyło. Jak chce się mieć stały monitoring to
    > prepaid się srednio nadaje to tego.

    A aero nie nadaje sie do takich celów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 24. Data: 2013-10-03 06:54:00
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Budzik" napisał:

    > A aero nie nadaje sie do takich celów?

    W tym konkretnym przypadku - nie.

    JoteR

  • 25. Data: 2013-10-03 07:45:55
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-09-23 07:06, sqlwiel pisze:
    > Po przemyśleniu zostałem przekonany :) Nie wiem jak jest naprawdę z tym
    > "widzeniem nieba". Podejrzewam, że zależy od zastosowanego modułu GPS.
    > Pewno wyjdzie w praniu. Na razie zamówiłem na dx to:
    > http://dx.com/p/cx-01-mini-handheld-vibrating-mms-si
    rf3-gprs-gsm-position-tracker-alarm-w-micro-usb-whit
    e-223581

    Cześć,
    ja bym dodał w temacie jeszcze jedną ważną rzecz (choć to bardziej na
    p.m.s. pasuje): przydałoby się coś co by co jakiś czas przesyłało sygnał
    na serwer, bo jak ci w nocy auto podprowadzą to pewnie wyląduje w
    dziupli i z rana jak się zorientujesz że go nie ma to fix'a nie złapie...
    Oryginalnie robią to tak, że wpinają się pod zasilanie po stacyjce - po
    przekręceniu stacyjki lokalizacja jest wysyłana co określony czas (np.co
    30s)
    Moduł który wysyła informację tylko na żądanie jest IMO bez sensu

    Łukasz

  • 26. Data: 2013-10-03 11:38:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 3 Oct 2013 06:54:00 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:
    > W tym konkretnym przypadku - nie.

    Masz na myśli zasięg Aero?

    --
    Marek

  • 27. Data: 2013-10-03 11:46:01
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-10-03 11:38, Marek pisze:

    > Masz na myśli zasięg Aero?

    Chyba (?) Aero nie obsługuje SMSów (?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 28. Data: 2013-10-03 13:40:09
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 30s)
    > Moduł który wysyła informację tylko na żądanie jest IMO bez sensu

    Jest taka cwana opcja, która w tych nawet tanich (tk102) wysyła lokalizacje
    co kawałek przebytej drogi. Warto poczytać o tym małym g... bo kilka
    przydatnych bajerów w tym jest.
    Zdrówka

  • 29. Data: 2013-10-03 16:52:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 03 Oct 2013 11:46:01 +0200, Maruda <m...@n...com> wrote:
    > Chyba (?) Aero nie obsługuje SMSów (?)

    Większość lokalizatorow może działać po gprs, wysyłając dane
    lokalizacyjne na zdefiniowany serwer. Zresztą ten tryb pracy jest
    wygodniejszy bo ma się zbiór danych lokalizacyjnych na serwerze, z
    których można odtwarzać później trasy na mapie lub w przypadku
    dłużego braku danych z lokalizatora serwer wyśle sms z ostrzeżeniem,
    że dany lokalizator "ucichł".

    --
    Marek

  • 30. Data: 2013-10-03 17:01:00
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Marek" napisał:

    > Masz na myśli zasięg Aero?

    Mam na myśli ten konkretny przypadek.
    Wątkopodawca wszak napisał, cytuję:
    " Na razie zamówiłem na dx to:
    http://dx.com/p/cx-01-mini-handheld-vibrating-mms-si
    rf3-gprs-gsm-position-tracker-alarm-w-micro-usb-whit
    e-223581"
    co nie spełnia wymagań dla Aero2.

    JoteR