  • 21. Data: 2010-02-06 22:37:28
    Temat: Re: niech żyje Creative(.pl)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 15:40, JaromirD pisze:
    > I po co Ci to? Bez problemu można obalić Twoje twierdzenie (choćby tym, że
    > czytasz to, co napisałem)

    Nie. Tym możesz tylko udowodnić, że CZĘŚĆ sprzętu jest wspierana.
    Natomiast ja mam typowy sprzęt i mogę udowodnić, że jest niewspierany.

    > i wyjdziesz wtedy na ćwierćinteligenta.

    To i tak o ćwierć więcej niż urządzający ataki personalne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-02-07 10:02:05
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli wracamy do błędu Creativa a nie WSa.

    Zwał jak zwał, nie sądzę aby to obligowało Creative'a do zaspokajania
    kaprysów WS dot. W7, nawet jeśli karta nazywa się Elite Pro ;)

    Sugerowanie się napisami na pudełku i rozciąganie ich na wszystkie nowe
    OSy (nieobecne na rynku w czasie przemiery sprzętu) jest naiwne, a
    pretensje WS bezpodstawne.

    Grzegorz

  • 23. Data: 2010-02-07 11:19:40
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    WS wrote:

    > A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle
    > karte dźwiękowa, co Windowsa 7. aksamitna forma stwierdzenia "spadaj na
    > drzewo burasie." Niektórzy
    > wypowiedający sie w tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton.

    Hmm widze ze moje stwierdzenie jakoby ta karta byla przeznaczona dla
    bogatych snobow zabolalo ....
    Moze napisz kiedy ta karte kupiles bo na razie usilujesz stworzyc wrazenie
    ze karta swiezo kupiona i
    nie dziala pod win7 "Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X
    fi Elite " a tymczasem jak
    pisalem creative zakonczylo sprzedaz tego modelu kilka lat temu , wiec
    albo twoja karta ma juz kilka lat i powinnes napisac "posiadam karte
    X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy . Zwazywszy ze
    zostala wypuszczona w 2005 jak dlugiego wsparcia sie spodzewales?
    Akurat karty dzwiekowe (te bardziej zaawansowane) to mieszanka hardware i
    software i podejrzewam ze opracowanie sprzetowej strony
    to z 50 % kosztow opracowania konstrukcji ,reszta to soft ,testy calosci
    itp - a przy nowym systemie ktos te koszty musi poniesc od nowa ,
    oczywiscie nie Ty tylko producent i to bez jakiejkolwiek nadziei na zwrot
    .Zreszta podobny problem jest z innym niszowym sprzetem np jakimis drogimi
    skanerami czy drukarkami.
    pzdr

  • 24. Data: 2010-02-08 09:23:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-07 11:02, Giecze pisze:
    > Zwał jak zwał, nie sądzę aby to obligowało Creative'a do zaspokajania
    > kaprysów WS dot. W7, nawet jeśli karta nazywa się Elite Pro ;)

    Co nie znaczy, że nie można ostrzec innych przed ryzykiem związanym ze
    współpracą z ww producentem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-02-08 11:32:49
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 07-02-2010 o 12:19:40 Przemek <p...@d...pl> napisał(a):

    > pisalem creative zakonczylo sprzedaz tego modelu kilka lat temu , wiec
    > albo twoja karta ma juz kilka lat i powinnes napisac "posiadam karte
    > X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy .

    Jak na "leżak magazynowy", jest ich całkiem sporo :D
    http://www.skapiec.pl/site/cat/5/comp/78450

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 26. Data: 2010-02-08 11:54:40
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 06-02-2010 o 18:49:24 WS <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte dźwiękowa, co
    > Windowsa 7.

    Ludziska jednak sobie jakoś radzą.
    Próbowałeś - SB X-Fi Series Support Pack 2.0 ?
    http://forum.pclab.pl/t512339.html

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 27. Data: 2010-02-08 12:28:14
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy .

    Jak na "leżak magazynowy", jest ich całkiem sporo :D

    No właśnie. Komputronik tez ma ten "leżak" w ofercie. Ja kupiłem ją w
    styczniu 2010.
    WS

  • 28. Data: 2010-02-08 12:33:54
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > 7.

    Ludziska jednak sobie jakoś radzą.
    Próbowałeś - SB X-Fi Series Support Pack 2.0 ?

    Tak, zastosowałem. wyraźnie poprawia to co jest na wyjściu. Mój problem, to
    nieaktywne kanały wejściowe. Jak przyznaje Creative - cytat z
    korrspondencji - "Niestety nie ma mozliwosci zmiany ustawienia na Audio
    Creation mode dlatego kanaly sa niedostepne. ").

    Pozdrawiam, WS

  • 29. Data: 2010-02-08 13:16:42
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Co nie znaczy, że nie można ostrzec innych przed ryzykiem związanym ze
    > współpracą z ww producentem.

    Nie widzę jakiegoś ponadnormatywnego ryzyka. Proponuję ostrzec przed
    kupowaniem "kota w worku".

    Grzegorz

  • 30. Data: 2010-02-08 19:05:16
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    WS wrote:
> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/5/comp/78450
    >
    > No właśnie. Komputronik tez ma ten "leżak" w ofercie. Ja kupiłem ją w
    To pretensje mozesz miec do sprzedawcy ze jajeczko lekko nieswieze :)
    .Zobacz w jakim dziale ta karta jest na stronie creative -
    http://pl.europe.creative.com/products/productarchiv
    e.asp?category=924&subcategory=926&product=14064&nav
    =-1

    jak by nie bylo wystepuje u producenta jako produkt archiwalny :)