eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmniebrandowana e72Re: niebrandowana e72
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: TGor <t...@o...pyl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: niebrandowana e72
    Date: Wed, 13 Oct 2010 20:15:48 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i94t17$4r0$1@news.onet.pl>
    References: <ec52b$4caa2889$5964bc96$28640@news.upc.ie> <i8l78j$u2s$1@news.onet.pl>
    <i8modc$mka$1@news.net.icm.edu.pl> <i8nnkc$ike$2@news.onet.pl>
    <i8o053$625$1@news.net.icm.edu.pl> <i8ss7r$hdd$2@news.onet.pl>
    <i8t3uh$47g$1@news.net.icm.edu.pl> <i8uaq8$b9s$1@news.onet.pl>
    <i8uovb$3us$1@news.net.icm.edu.pl> <i8v4ub$vd5$1@news.onet.pl>
    <i8vpkm$5v0$1@news.net.icm.edu.pl> <i91rgf$ae8$1@news.onet.pl>
    <c...@l...institute.com> <i925b9$n75$1@news.onet.pl>
    <r3koclxn1p69$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 83-145-148-70.cable-modem.tkk.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286993767 4960 83.145.148.70 (13 Oct 2010 18:16:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 18:16:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.9)
    Gecko/20100406 Shredder/3.0.4
    In-Reply-To: <r3koclxn1p69$.dlg@lepper.institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1000682
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-10-12 19:28, Waldek Godel wrote:

    > Akurat jest osadzone dosyć dobrze - jako świadczenie dobrowolne na
    > warunkach jakich sobie gwarant życzy.
    > Niezgodność z umową to oczywiście inna bajka.
    >

    Hmm. Gwarant świadczy świadczenie dobrowolnie, na określonych zasadach.
    Fakt autentyczny. "Rozchodzi się jedna o to", że dobrowolność rozumie
    się tak, że on MOŻE ale NIE musi gwarancji dać, ponadto na takich a nie
    innych warunkach przez siebie ustalonych.

    Tylko jak już gwarancję da, czy może ją też odwołać "dżast lajk dat"? Bo
    chyba nie. Dał słowo (dobrowolnie), musi się z zapisów wywiązać. I jak
    mu klient przyjdzie w swetrze z gruszką, to oni muszą mu ten samolot,
    znaczy przedmiot naprawić jak ww. warunek spełnił.

    Czy się mylę?

    TG

    --
    ....................................................
    ...........................
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego) mam pleśń na
    suficie
    swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: