    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Date: Sun, 17 Oct 2010 21:18:21 +0200
    Subject: Re: niebezpieczne dopalacze, cacy alkohol
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    J. F. wrote:

    > Czy ona taka restrykcyjna to nie wiem - problem bedzie jak wycofaja np
    > rozpuszczalniki. Albo kogos skaza bo sie okaze ze chlorkiem zelaza czy
    > kalafonia tez daje sie odurzyc.
    >
    > Zaraz ... izopropanol - substancja odurzajaca czy nie?
    >
    > Bo z drugiej strony masz wyborcow ktorym dziec zmarly, lub sasiadom
    > zmarly, lub maja i czuja ze sa narazone.

    o tym dyskusje byly juz ~10 lat temu.
    wlasnie o to chodzi w tych ustawach - bo to oznacza kolejne etaty dla
    pierdzistolkow wydajacych koncesje na sprzedaz, koncesje na zakup, oraz
    mundurowych (zobacz jakie oni maja emerytury) ktorzy 'ryzykuja zycie i
    zdrowie' przy kontrolach 'niebezpiecznych magazynow', 'walczac z narkotykowa
    mafia'. 99% ludzi i tak jest wobec tego procesu bezsilna i woli po prostu
    przyjac odpowiednia postawe - czyli wkrecic sie tak zeby pracowac jako ktos
    kto wydaje koncesje, ew. kontroluje. zobacz ile to stworzy nowych miejsc
    pracy jesli na zakup np. kalafonii, kwasu siarkowego czy herbaty bedziesz
    musial miec 5 swistkow, 3 kontrole i dodatkowo licencje.
    oczywiscie czesc ludzi nadal interesuje kto za to zaplaci... ale jak 99%
    przekretow w naszym kraju ten problem szybko schodzi na plan dalszy...