    From: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nie wyslesz maila z blacbary
    Date: Mon, 1 Nov 2010 16:17:10 +0000 (UTC)

    On Tue, 19 Oct 2010 09:51:42 +0200 wuwuzela <w...@a...pl> wrote:
> [...]
    pieczne_dla_polskiego_rzadu_.html
    > Ale ogolie co za roznica, skoro jak zakladam o czyms takim jak
    > szyfrowanie nasi politycy nie wiedza...

    W zasadzie programy do wysyłania zaszyfrowanych listów są powszechnie
    dostępne na PC od jakichś 20 lat. Ale wiele telefonów ma bardzo mały
    wybór oprogramowania, więc może nawet tego na nich nie ma albo, jak
    można domniemywać z tej wiadomości dzienikarskiej, jest tylko
    crippleware, w którym nie można zmienić serwera na bardziej zaufany. Ja
    mam rozwiązanie uniwersalne - SSH, więc zawsze mam szyfrację, a przy
    okazji mogę używać tego samego programu niezależnie czy łączę się z
    kontem z komputera w pracy, z komputera w domu, czy z telefonu.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)