    From: "marmig" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie widać karty SD
    Date: Wed, 26 Aug 2009 15:09:56 +0200

    Wywołałem temat więc go doprecyzuję:

    1. karta SD firmy AData 1 GB turbo 150x
    2. karta była wcześniej widziana przez wszystkie aparaty, obcykałem nią
    wycieczkę do Hiszpanii,
    3. po przerzuceniu zdjęć do PC poprzez czytnik oraz po wykonaniu
    (prawdopodobnie ) innych operacji, w tym zapisywanie i kasowanie w czytniku
    komputera karta nie jest widziana przez aparaty. Komputer widzi.
    4. Kartę sformatowałem na FAT ale nic nie pomogło. Także na FAT32 nic nie
    dało.

    Karty są teraz tanie, nie ma więc problemu.

    Ale temat nie daje mi spokoju. A w necie nie znalazłem opisu przyczyny.

    pozdrawiam grupowiczów
    marmig