    From: wZrokowiec <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nie umiem go ochlodzic
    Date: Wed, 21 Oct 2009 13:55:49 -0700 (PDT)

    Opieram sie na wskazaniach programu do mierzenia. Faktycznie moze tak
    byc, ze program Asus PC Probe II wskazuje zle, ale kiedy go nie
    mialem, to BIOS wskazywal podobne przedzialy temperatur. Oczywiscie po
    tym, jak komputer szybko wlaczylem po samoistnym wylaczeniu.

    Jak dotykam palcem gornej blaszki radiatora, to jest (tuz po
    wylaczeniu) dosc mocno goraca. Nie mam doswiadczenia z innymi
    komputerami i radiatorami, zatem nie mam tez porownania i wyczucia.

    Nie. Nic takiego nie zaobserwowalem. Dopoki dziala wielki wentylator
    biurowy postawiony na ziemi przy komputerze wszystko jest ok i temp to
    32-35 st. C.

    > wiele płyt na których się procesory przegrzewały, grafiki gotowały itp, bo zasilacz
    dawał zbyt wysokie i źle odfiltrowane napięcie>>

    Kupilem chyba przyzwoity, bo Tagana. Slyszlem, ze to dobra marka i nie
    powinno byc problemu. Chyba, ze wadliwy egzemplarz zasilacza.

    wZ