  • 21. Data: 2012-12-01 14:59:52
    Temat: Re: nie tylko w Chinach
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > nie musisz po raz kolejny udowadniać, że nie masz o tym pojęcia

    Kilkaset lat temu panowały różne obyczaje, np.:

    - Rzygania podczas uczt żeby więcej zjeść
    - Palenia mądrzejszych od siebie na stosach
    - Mycia się kilka razy do roku
    - Srania pod siebie w kącie
    - Współżycia z dziećmi

    Który z nich obecnie kultywujesz?

    > a co Cię obchodzi moja sygnaturka i sposób pisania.

    Nic, po prostu wyciągam z powyższego wniosek, że jesteś analfabetą bez
    poczucia humoru.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2012-12-01 15:01:26
    Od: tÎż

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > Ha ha ha ... gadasz z kretynem, który nazywa analfabetą człowieka nie
    > stosującego się do interpunkcji ...

    Nieprawdopodobne! Przecież idioci z internetu już dawno ustalili, że
    zasady interpunkcji można stosować dowolnie, tak jak np. to robisz Ty,
    prostaku-analfabeto.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2012-12-02 18:07:25
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > stoja domy na srodku drogi
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12922755,
    Na_Mokotowie_jak_w_Chinach__dom_stoi_na_srodku_drogi
    .html

    w Chinach już nieaktualne. 41 tys USD wystarczyło :)
    pzdr
    GL

  • 24. Data: 2012-12-03 14:41:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 29.11.2012 21:34, t? wrote:

    > A co mnie obchodzi jakieś kilka od dawna nieaktualnych zasad, stworzonych
    > przez grupkę nerdów 20 lat temu?

    To może postawię cancellbota który będzie obsługiwał wpisy o polonezie
    truck royu? Skoro zasady są nieaktualne....

    Michoo

  • 25. Data: 2012-12-03 21:40:43
    Od: tÎż

    Michoo wrote:

    > To może postawię cancellbota który będzie obsługiwał wpisy o polonezie
    > truck royu? Skoro zasady są nieaktualne....

    Co to jest "cancell"? Co to jest "czwórkropek"?

    --
    ss??q s? ??u??ou??