    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Mon, 04 Jan 2010 17:02:41 +0100

    at Tue 01 of Dec 2009 09:35, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    inskiego_w_starmachu.html

    > A niech se każdy wystawia co chce. Szczerze powiedziawszy od jakiegoś
    > czasu jeśli rzucam okiem na tego typu zdjęcia (dokument otoczenia),
    > znacznie bardziej interesują mnie takie kiepskie technicznie pstryki
    > bo są prawdziwe. Mogą być oczywiście nieco lepiej obrobione, ale zaraz
    > pojawia się winieta, kontrast, dragany i chmury burzy tysiąclecia.
    > Inna sprawa, że wystawić się można w necie, ale robić z tego szoł i
    > chwalić się ''procesem twórczym'' jest już niesmaczne. No dobra, szoł
    > jest fajne, bo przyjdą ludzie i można będzie sobie pogadać, napić się,
> [...]

    Ostatnio obyczaje się pozmieniały. Do niedawna byłem zawsze pierwszym,
    który sięgał po trunki i zakąski, ale nigdy nie zaczynałem
    przed formalnym rozpoczęciem wystawy. Ostatnio jest tak, że po drugim
    spiczu (i najczęściej ostatnim, czyli w wykonaniu autora) nic już
    nie zostaje.

    --
    nb