  • Data: 2010-02-03 09:47:15
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "C.K." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich po
    > mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna
    > ;)

    Astra z ASB radzi sobie bardzo dobrze w DC. Różnicę czuć tylko gdy na drodze
    leży śnieg/błoto. Po wciśnięciu guzika z płatkiem śniegu przy ruszaniu nie
    ma najmniejszych problemów. Trzeba uważać przy hamowaniu i na ostrych
    zakrętach (czasem potrzebna jest mała kontra). Akurat w czasie największych
    opadów musiałem używać Astry z letnimi oponami i nie potwierdzam opinii że
    nie da się z parkingu wyjechać itp. Ale cóż, różne są letnie opony i różne
    umiejętności kierowców. Jeśli się boisz na letnich to może faktycznie nie
    wyjeżdżaj na ulicę, a jeśli masz zimówki to nie bądź zbyt pewny siebie.
    Teraz jeżdżę na contiwintercontact i na śniegu są rewelacyjne, ale na
    oblodzonej jezdni trzeba uważać. Czasem się zastanawiam jakim cudem mając
    zimowe opony i ESP ludzie lądują w rowie. Ale po Twoim poście wnioskuję, że
    to chyba zbyt duża wiara w zimowe opony i inne cuda techniki.

    CK