-
331. Data: 2018-01-14 13:05:46
Temat: Re: nie. rozbiegówka .
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sun, 14 Jan 2018 12:13:59 +0100, w <p3fe1m$rmc$1@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> >>>> https://www.google.pl/maps/@52.3832643,16.9727887,12
7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3
> >>>>
> >>>
> >>> Ja tu widzę linię przerywaną o podwójnej szerokości,
> >>
> >> Zgodnie z przepisami taka linia powinna mieć jednakowe długości
> >> namalowanego i przerwy.
> >> Tutaj tak nie jest - przerwy są zdecydowanie krótsze niż namalowane paski.
> >>
> >> Wniosek może być jeden - to nie ta linia o której myślisz.
> >
> > Chodzi o ten fragment końcowy? (bo wcześniej kreski i przerwy są takiej samej
> > długości)
>
> Raczej o drugą stronę drogi - tą z dołu ekranu w górę (wylot z miasta),
> przy Lidlu i Statoil.
Nie ma znaczenia - sytuacja jest ta sama. Odcinek na którym były równe po
prostu już jest wytarty co widać na:
https://www.google.pl/maps/@52.3827198,16.974087,3a,
75y,166.28h,48.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_R6Qn87-_-DeA
ZX-v8KIoA!2e0!7i13312!8i6656
-
332. Data: 2018-01-14 13:06:08
Temat: Re: nie. Ustawodawca.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sun, 14 Jan 2018 12:02:17 +0100, w <p3fdbp$quc$1@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> W dniu 14-01-2018 o 11:49, r...@k...pl pisze:
>
> >> Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
> >> Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?
> >
> > Z definicji skrzyżowania.
>
> Ona o czymś dokładnie odwrotnym mówi.
>
> >> Wiem do czego nie służą - do tego o czym piszesz.
> >> Mi to wystarczy, a Ty się musisz doszkolić.
> >
> > Jak widać jednak nie douczyłeś się.
>
> Nie - to Ty się nie nauczyłeś.
> Nawet nie wiesz jak wyglądają linie o których piszesz.
No to przypomniałeś już sobie?
-
333. Data: 2018-01-14 13:24:06
Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sun, 14 Jan 2018 12:03:29 +0100, w <p3fde1$quc$2@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> Najbardziej podobne to do P-6, ale wymiary też się nie zgadzają - są dwa
> razy krótsze.
W tym przypadku pan Kazio naniósł nowy malunek na stary malunek.
https://www.google.pl/maps/@52.3821993,16.9747383,3a
,75y,182.08h,40.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg10oXu8YX3aO
vceWtYL_uA!2e0!7i13312!8i6656
-
334. Data: 2018-01-14 15:31:00
Temat: Re: nie. rozbiegówka .
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 14-01-2018 o 13:05, r...@k...pl pisze:
> Sun, 14 Jan 2018 12:13:59 +0100, w <p3fe1m$rmc$1@node2.news.atman.pl>,
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>
>>>>>> https://www.google.pl/maps/@52.3832643,16.9727887,12
7a,35y,92.19h,45t/data=!3m1!1e3
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Ja tu widzę linię przerywaną o podwójnej szerokości,
>>>>
>>>> Zgodnie z przepisami taka linia powinna mieć jednakowe długości
>>>> namalowanego i przerwy.
>>>> Tutaj tak nie jest - przerwy są zdecydowanie krótsze niż namalowane paski.
>>>>
>>>> Wniosek może być jeden - to nie ta linia o której myślisz.
>>>
>>> Chodzi o ten fragment końcowy? (bo wcześniej kreski i przerwy są takiej samej
>>> długości)
>>
>> Raczej o drugą stronę drogi - tą z dołu ekranu w górę (wylot z miasta),
>> przy Lidlu i Statoil.
>
> Nie ma znaczenia - sytuacja jest ta sama. Odcinek na którym były równe po
> prostu już jest wytarty co widać na:
> https://www.google.pl/maps/@52.3827198,16.974087,3a,
75y,166.28h,48.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_R6Qn87-_-DeA
ZX-v8KIoA!2e0!7i13312!8i6656
Ok, może tak być.
To jakie wnioski, co to za linia konkretnie?
-
335. Data: 2018-01-14 15:33:16
Temat: Re: nie. Ustawodawca.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 14-01-2018 o 13:06, r...@k...pl pisze:
>> Nie - to Ty się nie nauczyłeś.
>> Nawet nie wiesz jak wyglądają linie o których piszesz.
>
> No to przypomniałeś już sobie?
Jak wygląda linia krańcowa o której z takim zacięciem pisałeś, nie
musiałem sobie przypominać bo cały czas wiedziałem.
W przeciwieństwie do Ciebie.
BTW: nadal podtrzymujesz swoje twierdzenie, że to są linie krańcowe?
Czy też udasz głupka i będziesz próbował tak je INACZEJ na nowo
zaklasyfikować, żeby nagiąć fakty do Twojej wstępnej teorii?
-
336. Data: 2018-01-14 15:36:30
Temat: Re: nie. dodatkowy pas.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:rfug5dhr83713l5iunm65cvjbgd8keqdir@4ax.com...
> Jeżeli jesteś już na dodatkowym pasie powstałym z rozbiegówki masz
> pierwszeństwo w zajęciu środkowego pasa przed tym, który chce na ten pas
> wjechać ze skrajnego lewego.
Ale tylko wtedy gdy ten dodatkowy pas przestał być wyznaczany
linią przerywaną o podwójnej szerokości.
-
337. Data: 2018-01-14 15:37:15
Temat: Re: nie. długośc drogi podporządkowanej.
Od: "Witko4" <d...@p...pl>
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:p3c8pt$tp2$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 12-01-2018 o 22:19, r...@k...pl pisze:
>> Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
>> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>>
>>>> Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze
>>>> (również
>>>> wyprzedzającym).
>>>
>>> Bo ponieważ?
>>
>> Ponieważ jesteś na podporządkowanej.
>
> Z jakiego tytułu?
Z tytułu : Znak A-7 ustąp pierwszeństwa.
> Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu skrzyżowanie?
> Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?
O pierwszeństwie decyduje znak A-7 ustąp pierwszeństwa,
a o długości drogi podporządkowanej
w tym miejscu decyduje linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
-
338. Data: 2018-01-14 15:40:08
Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 14-01-2018 o 13:24, r...@k...pl pisze:
> Sun, 14 Jan 2018 12:03:29 +0100, w <p3fde1$quc$2@node2.news.atman.pl>,
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>
>> Najbardziej podobne to do P-6, ale wymiary też się nie zgadzają - są dwa
>> razy krótsze.
>
> W tym przypadku pan Kazio naniósł nowy malunek na stary malunek.
> https://www.google.pl/maps/@52.3821993,16.9747383,3a
,75y,182.08h,40.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg10oXu8YX3aO
vceWtYL_uA!2e0!7i13312!8i6656
Wiem, ale nic to nie zmienia.
Przyjmijmy że w obu przypadkach są to dwie różne linie - na końcu P-6, a
wcześniej jakiś rodzaj P-1.
Trzeba ustalić jaki i co z niego wynika i na jakiej podstawie.
Na mój gust to jest P-1c, bo zgadzają się wymiary i przeznaczenie.
-
339. Data: 2018-01-14 16:00:16
Temat: Re: nie. długośc drogi podporządkowanej.
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 14-01-2018 o 15:37, Witko4 pisze:
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:p3c8pt$tp2$1@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 12-01-2018 o 22:19, r...@k...pl pisze:
>>> Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
>>> Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
>>>
>>>>> Włączając się z rozbiegówki musisz ustąpić wszystkim na głównej drodze
>>>>> (również
>>>>> wyprzedzającym).
>>>>
>>>> Bo ponieważ?
>>>
>>> Ponieważ jesteś na podporządkowanej.
>>
>> Z jakiego tytułu?
>
> Z tytułu : Znak A-7 ustąp pierwszeństwa.
>
>> Rodzaj linii decyduje Twoim zdaniem o pierwszeństwie i końcu
>> skrzyżowanie?
>> Masz jakąkolwiek, choćby najmniejszą, podpórkę w przepisach?
>
> O pierwszeństwie decyduje znak A-7 ustąp pierwszeństwa,
> a o długości drogi podporządkowanej
> w tym miejscu decyduje linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
Tak dokładniej jest to P-1c "linia pojedyncza przerywana wydzielająca".
-
340. Data: 2018-01-14 18:48:15
Temat: Re: nie. Linia przerywana.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sat, 13 Jan 2018 01:52:50 +0100, w <p3blkj$9o0$1@news.mixmin.net>, "Witko4"
<d...@p...pl> napisał(-a):
> Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:469i5d5foiltdb55ppkdg7t5vmkl20g07q@4ax.com...
> Fri, 12 Jan 2018 17:09:47 +0100, w <p3amkb$gjc$5@node2.news.atman.pl>,
>
> > Linia krawędziowa przerywana przechodząca w zwykłą przerywaną.
>
> Tam nie ma linii krawędziowej przerywanej.
> Tam jest linia przerywana P-1 o podwójnej szerokości.
Ale konkretnie gdzie?
Zjazdy także oznacza się krawędziówkami.