  • Data: 2023-07-06 12:33:23
    Temat: Re: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w telefonie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Jul 2023 23:22:08 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Kurwa, nie możesz se zainstalować progsa? Jebiesz się z kablem jak kurwa
    > jakiś dziadek. Kabel to gówno obecnie.

    Z przyjemnoscią bym sobie zaistalował, ale ... nie ma.
    A moze jest - polecasz MyPhoneExplorer?

    Bo synchronizacja przez googla srednio mi się podoba. Ale moze
    sie przekonam do niektĂłrych danych.

    Najchetniej to bym zobaczył serwer wins(samba) na telefonie.

    Ale Android bez roota nie pozwoli na niski port, Windows nie pozwoli
    na zmianę portu, trzeba by jakies proxy pisac.

    No i wychodzi, ze kabel najlepszy. Bo jakoś działa i ogólnie najmniej
    problemow.
    Tylko że jak spróbowałem, to sie okazało, ze nie działa.

    Ale to chyba zła karta była.

    MPE to jakis dinozaur przeciez :-)
    Ale widac aktualizowany

    J.