  • Data: 2023-07-06 22:40:05
    Temat: Re: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w telefonie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:u84muj$1lc29$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Kurwa, nie możesz se zainstalować progsa? Jebiesz się z kablem jak
    > kurwa jakiś dziadek. Kabel to gówno obecnie.

    No co ty nie powiesz. A co proponujesz w zamian łyżki do zupy.
    Też gówno?

    Prosta czynność w zjebanym, szpiegowskim Androidzie.
    url to plik tekstowy. Podwalina informatyki.
    Pewnie chuje specjalnie blokują to rozszerzenie.

    Ten wątek nie jest po to żeby znaleźć obejscie.
    Ten wątek jest po to żeby potępić, piętnować i zahukać kurwę Google.

    --
    Piter