  • 1. Data: 2016-04-17 13:00:35
    Temat: unia europejska
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    unia stwierdziła że cena ropy jest za niska i coś z tym trzeba zrobić...
    a wy ciągle za europą...

  • 2. Data: 2016-04-17 13:14:18
    Temat: Re: nie ma pieniędzy na rozdawnictwo.
    Od: "Pawel" <f...@d...ou>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nevqcj$nr6$1@node2.news.atman.pl...

    > unia stwierdziła że cena ropy jest za niska i coś z tym trzeba zrobić...

    Chcą poprawić Kaczyńskiemu bilans budżetowy,
    bo mu się nie spina, nie ma pieniędzy na rozdawnictwo.

  • 3. Data: 2016-04-17 18:45:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co nie dostałeś i masz żal?
    skończyło się finansowanie gówna i skurwysyństwa tuska i gronkiewicz
    waltz...

  • 4. Data: 2016-04-18 10:59:49
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 02:00, AL pisze:
    > A zaczęło się nepotyzm na super skale, mierniactwo w każdym
    > aspekcie ich władzy, rozdawnictwo bez pokrycia czyli zgodnie z
    > hasłem PiS za rok Polska w ruinie.

    Nic się nie zmieniło

  • 5. Data: 2016-04-18 18:20:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zmieniło się, tuskowi już nie staje...
    że nie wspomnę o hannie gronkiewicz waltz...

  • 6. Data: 2016-04-18 19:51:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    AL

    ----Android N...
    ---
    Pytam czy nie możecie jakoś zadbać o te czytniki ???

  • 7. Data: 2016-04-19 23:11:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > zmieniło się, tuskowi już nie staje...

    Kaczyńskiemu nadal nie staje.