  • 31. Data: 2009-09-01 12:04:24
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > Obowiazkowe OC promuje beztroske i brak poczucia odpowiedzialnosci.
    > Gdyby tak ludzie musieli placic za szkody ktore wyrzadzili to zapewniam
    > Cie ze inaczej by sie zachowywali na drogach.

    SWIETE SLOWA...

  • 32. Data: 2009-09-01 12:04:59
    Od: Arni <a...@N...spam>

    michal pisze:
    > "Jasio"
    >
    > Obowiazkowe OC promuje beztroske i brak poczucia odpowiedzialnosci.

    i dlatego ludzie mimo posiadania OC spierdalaja z miejsca wypadku ?
    A gdyby OC nie mieli to z pewnoscią by sie zatrzymali i płacili
    gdzecznie wszelkie koszta.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-09-01 12:05:19
    Od: "Tmk" <n...@m...pl>

    > ale co ty bredzisz?
    > jak swoim motorem czy samochodem, rozwalisz gosciowi merola za pol bani to
    > tez bedziesz tak cwierkal?

    To moja sprawa co będę robił.

    > jak zrobisz z czlowieka kaleke i bedzie mu trzeba placic rente do konca
    > zycia tez bedziesz takie postulaty skladal?

    A jak często ci się to zdarza?
    A jak trzeba będzie mu płacić rente, to oczywiście będę musiał płacić.

  • 34. Data: 2009-09-01 12:06:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Spierd... bo sa nawaleni a tego OC ani inne ubezpieczenie nie
    > kwalifikuje....

    no popatrz, a jakby nie mieli wogole ubezpieczenia, to by czekali na
    policje? :)
    o naiwnosci ludzka, skad ty sie bierzesz?

  • 35. Data: 2009-09-01 12:06:47
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba sie bylo ubezpieczyc w allianz (przynajmniej kiedys tak mieli) albo
    > w dwoch roznych ubezpieczalniach

    nie tedy droga bo jaesli szkoda bedzie "zrealizowana" czyli bedzie
    wyplacone odszkodowanie to beda mieli info ze takie cos mialo miejsce....
    a co jak za 1,2 3 lata dostane z odstekami za ukryanie prawdy? Chociaz jaka
    to prawda skoro JA nie spowodowalem szkody....

  • 36. Data: 2009-09-01 12:08:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a co jak za 1,2 3 lata dostane z odstekami za ukryanie prawdy? Chociaz
    > jaka to prawda skoro JA nie spowodowalem szkody....

    po pierwsze ty nie miales szkody, po drugie to drugie auto nie mialo
    szkody, po trzecie z ich ubezpieczenia nikt nie wyplacal odszkodowania, wiec
    nie mieli z tego tytulu "straty"

    a jak wspominalem w allianz kiedys (moze nadal) mieli tak ze szkoda byla
    przypisywana do auta nie do wlasciciela

  • 37. Data: 2009-09-01 12:08:29
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

  • 38. Data: 2009-09-01 12:10:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Gumis pisze:

    > Spierd... bo sa nawaleni a tego OC ani inne ubezpieczenie nie
    > kwalifikuje....

    co znaczy nie kwalifikuje? OC nie jest dla Ciebie, tylko dla mnie.
    potencjalnego poszkodowanego. ja kase z Twojego OC dostanę, a co oni od
    Ciebie będą chcieli, mnie chuj obchodzi.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 39. Data: 2009-09-01 12:13:17
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Zyga pisze:

    > garść faktów:
    >
    > OC na moto w 2008 - 65zł (w tym trochę zniżek)
    > OC+NW na moto w 2002 - 105zł (bez zniżek, w tym 16zł za NW) Czyli samo
    > OC 89zł.
    >
    > Pisał ktoś też o OC na rower. Mam to napiszę, a co:
    > OC na rower w 2009:
    > OC - 16zł (suma ubezpieczenia 20 000zł)
    > NNW - 13zł (suma ubezp. 5000zł)
    > NNW jest obowiązkowe, nie ma możliwości kupna samego OC.
    > Jak widać groszowe sprawy.
    >
    > pzdr
    > Zyga

    oczywiście wszystko w PZU

  • 40. Data: 2009-09-01 12:14:38
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > no popatrz, a jakby nie mieli wogole ubezpieczenia, to by czekali na
    > policje? :)
    > o naiwnosci ludzka, skad ty sie bierzesz?

    Ja place i bede placil OC pomimo ze przez ponad 20 lat jezdzenia
    spowodowalem
    1 kolizje i do tego na tyle drobna ze dalem facetowi kase do reki i tyle....
    Ale nie uwazam ze OC obowiazkowe byc powinno...
    Kazdy powinien miec wybor....
    A jeszcze inna sprawa jest to ze nasz POLSKI system nie jest KOMPLETNIE
    przygotowany na taka ewentualnosc....
    Nie radzimy sobie z duzo prostszymi sprawami a co dopiero z OC ktore mozna a
    nie TRZEBA placic....