  • 141. Data: 2009-09-04 06:28:06
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ba, ja nawet CO mam w PZU

    Centralne Ogrzewanie?
    Ja mam tylko manetki grzane.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

  • 142. Data: 2009-09-04 10:11:23
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 3 Wrz, 14:20, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > auto to nie motocykl. a każde TU ma stawkę podstawową i o takową jest
    > pytanie. pomiń zniżki i podaj stawkę podstawową. skoro już twierdzisz
    > kategorycznie, że jest taniej, to teraz udowodnij to.
    >
    > --
    > gildor
    > wdowiec... motocyklowo

    A więc udowadniam, opel Astra 2.0 link4 550 zł, aviva 900zl, agent pzu
    630zl, z tego co mnie pamięć nie myli, więcej nie pamiętam. Wciąż
    twierdzę, że directy tańsze są, a nie wymagaj ode mnie proszę, stawki
    podstawowej, bo nie pracuję w firmie i tego po prostu nie wiem. Moge
    wam powiedzieć, że mam 24 lata i prawko od 2 lat, czyli 20% zniżek.

  • 143. Data: 2009-09-04 10:14:22
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    john graciee pisze:

> [...]
    > podstawowej, bo nie pracuję w firmie i tego po prostu nie wiem. Moge
    > wam powiedzieć, że mam 24 lata i prawko od 2 lat, czyli 20% zniżek.

    porównaj stawki dla M O T O C Y K L I I udowadniaj.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 144. Data: 2009-09-04 10:46:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Centralne Ogrzewanie?
    > Ja mam tylko manetki grzane.

    co zrobić. ja mam nowocześniejsze.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 145. Data: 2009-09-04 12:14:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    john graciee pisze:

    > A więc udowadniam, opel Astra 2.0

    Ale zes sie, k..., naudowadnial... Fiu fiu !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 146. Data: 2009-09-07 11:10:57
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tmk wrote:
    > Rozumiem. Ale dlaczego chcesz mnie do tego zmusić?

    Dlatego, żeby potencjali poszkodowani przez ciebie mogli dożyć do
    swojej naturalnej śmierci a nie zdychać pod mostem, dlatego, żeby ich
    mienie zostało im zwrócone z twojego OC, a nie poszło się jebać bo nie
    miałeś kasy, żeby im oddać.
    Japierdole, to są podstawy teorii ubepezpieczenia jakotakiego, a po co
    ci potrącają z wypłaty dość sporą sumkę na ubepzieczenie zdrowotne
    poza wykarmieniem armii urzędasów? Po to, żeby ci mogli wszczepić
    bypassy za które być sobie nigdy nie zapłacił, czy zrobić przeszczep
    czegoś ważnego (strzelam). Oczywiście może ci się to nigdy nie
    zdarzyć, ale tak to jest właśnie z ubezpieczeniami. Wolisz umrzeć w
    razie czego czy jednak chcesz żeby karetka przyjechała?
    Teraz możemy się zastanawiać czy towarzystwa ubepzieczeniowe
    zarządzają lepiej czy gorzej naszymi pieniędzmi, patrząc na ich
    siedziby wiążą koniec z końcem, ale w takim razie protestuj, walcz,
    interpeluj, załóż swoje towarzystwo jeśli czujesz, że dałbyś radę
    obniżyć stawki i wyjść na tym.

    > Zapłacili za ciebie inni kierowcy w składkach OC. Uważasz że było to
    > sprawiedliwe?

    Ja wiem czy sprawiedliwe? To nie kwestia sprawiedliwości. Czuję
    zadowolenie z posiadania ubezpieczenia, byłem sprawcą, napisałem
    gościowi oświadczenie i zajęło się tym moje towarzystwo. Od tamtej
    pory nie miałem szkody (jakieś 8-9 lat), nie czuję się jednak
    poszkodowany bo znam ideę ubezpieczenia. Wolę zapłacić i nie martwić
    się co zrobić, żeby odkupić komuś jakieś auto na które mnie nie stać.

    > Jest to mało prawdopodobne, ale czasami się zdarza. Kupując tak
    > drogi samochód przyjmujesz do wiadomości że potencjalny winowajca
    > może nie być w stanie spłacić roszczeń i ryzykujesz, albo kupujesz
    > AC.

    Chyba sobie jaja robisz?! Dalej nie rozumiesz.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 147. Data: 2009-09-07 14:13:48
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 4 Wrz, 14:14, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale zes sie, k..., naudowadnial... Fiu fiu !

> [...]

    W taki sposób ("k...") możesz zanegować wszystko co napiszę. Możesz
    sobie sam udowodnić dzwoniąc lub obliczając sobie składke na stronie
    link4. Ale podejrzewam, że dopiero jak dostałbyś rachunek gotowy do
    zapłacenia to byś uwierzył. Spoko.
    Pozdrawiam Internetowych Napinaczy :)

  • 148. Data: 2009-09-07 14:39:45
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    john graciee pisze:

> [...]
    > sobie sam udowodnić dzwoniąc lub obliczając sobie składke na stronie
    > link4. Ale podejrzewam, że dopiero jak dostałbyś rachunek gotowy do
    nie pierdziel głupot tylko udowodnij,dla ułatwienia masz kalkulator:

    https://www.link4.pl/kalkulator_ubezpieczenia_OC_AC

    jestem bardzo ciekaw stawki dla motocykli,niekoniecznie niskiej,ale
    jakiejkolwiek
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 149. Data: 2009-09-08 07:11:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    john graciee pisze:

> [...]
    > sobie sam udowodnić dzwoniąc lub obliczając sobie składke na stronie
    > link4. Ale podejrzewam, że dopiero jak dostałbyś rachunek gotowy do

    Miales nam tu udowodnic stawki dla motocykli a Ty z jakas Astra
    wyjezdzasz. No chyba ze Opel to motocykl. To ze ktores TU ma niskie
    stawki dla samochodow nie oznacza ze tak samo jest w przypadku motocykli.

  • 150. Data: 2009-09-08 12:14:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Miales nam tu udowodnic stawki dla motocykli a Ty z jakas Astra
    > wyjezdzasz. No chyba ze Opel to motocykl.

    Poczekaj chwilke - jak bedzie sprytny, to udowodni, ze Opel to motocykl ;)