  • 151. Data: 2009-09-08 12:16:53
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:
    No chyba ze Opel to motocykl.

    tak,Opel 500,ale to wyjątek:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 152. Data: 2009-09-08 12:34:46
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 8 Wrz, 09:11, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Miales nam tu udowodnic stawki dla motocykli a Ty z jakas Astra
    > wyjezdzasz. No chyba ze Opel to motocykl. To ze ktores TU ma niskie
    > stawki dla samochodow nie oznacza ze tak samo jest w przypadku motocykli.
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C 666 Editionwww.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

    Proszę, Suzuki GFX-650f w linku 60zł w cenie pomoc24 + 32zl NNW. Chyba
    niezbyt drogo zwłaszcza za ścigacz.

  • 153. Data: 2009-09-08 12:41:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    john graciee pisze:
    > Proszę, Suzuki GFX-650f w linku 60zł w cenie pomoc24 + 32zl NNW. Chyba
    > niezbyt drogo zwłaszcza za ścigacz.

    nie ma takiego motocykla. zwłaszcza ścigacza.
    stawka podstawowa czy zniżki?

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 154. Data: 2009-09-09 13:05:37
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 8 Wrz, 14:41, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > nie ma takiego motocykla. zwłaszcza ścigacza.
    > stawka podstawowa czy zniżki?
    >
    > --
    > gildor
    > ...już za chwileczkę, już za momencik...

    faktycznie sorry gsx-650f, Państwo widze strasznie drobiazgowi
    jesteście, stawka ze znizkami.

    Ok :) hehe, ale nastpenym razem sprawdzaj takie szczegoly

  • 155. Data: 2009-09-09 13:15:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    john graciee pisze:

    > stawka ze znizkami.

    a wyjsciowa ? BO znam taki co w PZU placa ponizej 50 pln rocznie.

  • 156. Data: 2009-09-09 13:15:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    john graciee napisał(a):
    > stawka ze znizkami.

    No to podaj podstawowa. Czemu kurna nie mozesz od razu napisac ile za
    motocykl sie placi gdzie indziej niz w PZU? Ciagniemy to juz tydzien, bo
    nawet nie potrafisz zrozumiec slowa pisanego. Konkretnie: ile wynosi
    stawka podstawowa za OC na MOTOCYKL (slownie: motur)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 157. Data: 2009-09-10 04:56:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> [...]
    > nawet nie potrafisz zrozumiec slowa pisanego. Konkretnie: ile wynosi
    > stawka podstawowa za OC na MOTOCYKL (slownie: motur)

    lub przynajmniej ile zniżek, to wyliczymy już sobie sami, a niech tam.
    napewno jest tu ktoś z krakowa albo z poznania, żeby policzyć kase

  • 158. Data: 2009-09-10 12:52:30
    Od: john graciee <p...@g...com>

    zniżka 50%, podstawa składki - 120zł. Czekam na kontrpropozycje :)

  • 159. Data: 2009-09-10 19:52:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    john graciee pisze:
    > zniżka 50%, podstawa składki - 120zł. Czekam na kontrpropozycje :)
    więc przeczytaj wątek od początku,niejeden napisał że w PZU płaci się
    około stówki,ze zniżką 30% płacę chyba 70zł(nie chce mi się teraz lecieć
    po papiery)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 160. Data: 2009-09-10 20:06:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    john graciee pisze:
    > zniżka 50%, podstawa składki - 120zł. Czekam na kontrpropozycje :)

    W PZU podstawa cos kole 130 pln. Za 5 zeta oszczednosci nie chce mi sie
    gadac przez telefon z debilem z Link4. Zreszta pewnie i tak ta roznice
    pochlonie rachunek za telefon. A tak to sobie jade do inspektoratu PZU
    za rogiem, znajomy wypisuje mi kwity, place mu karta i jest git.