eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-02 06:36:13
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a9d28ee$1@news.home.net.pl...
    szerszen pisze:

    > Patrzy z bardzo dobrej strony.

    patrzy ze zlej strony, bo stawia sie tylko po stronie sprawcy, niech sie
    postawi po stronie poszkodowanego, gdzie winowajca jest totalnie
    niewyplacalny i niech wtedy poglowkuje czy taki system dowolnosci placenia
    ubezpieczen mu sie podoba

    > Tak samo jak z tak zwanymi ubezpieczeniami społecznymi.

    ubezpieczenia spoleczne to inna bajka, tam krzywde mozesz zrobic tylko sobie
    i pretensje miec tylko do siebie

    > To będzie jego, mój problem.

    rozumiem ze lubisz miec problemy?

    > Uważasz, że teraz wszyscy mają wykupione ubezpieczenia? Nie, nie mają. I
    > co? Jak mnie trafi taki który nie ma, to kto mi wypłaci?
    > Ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny. Czyli pan płaci, pani płaci. I pan
    > samemu sobie równiez płaci.

    ale ten fundusz jest, bo kasa na niego idzie ze skladek, jak nie bedzie
    skladek, nie bedzie funduszu, proste i nieskomplikowane, wiec albo i tak
    bedziesz sie musial ubezpieczac na wypadek spotkania na drodze
    nieubezpieczonego debila, albo bedziesz w takim wypadku w czarnej dupie

    > No właśnie. Co by było?
    > Skąd wiesz co by było?

    bo wiem jak chociazby wygladaja sprawy z zasadzeniem i sciaganiem alimentow,
    w tej kwestii lepiej by nie bylo

    > Może pojawiłoby się kilka firm zajmujących się ściąganiem odszkodowań i
    > byłoby po kłopocie. Bo bardzo prawdopodobne, że kasę mogliby odzyskać
    > szybciej.

    juz sa takie firmy, jedne dzialaja na granicy legalnosci, inne poza jej
    granicami, chyba nie musze ci tlumaczyc, ze i tak podmioty dla ktorych
    sciagaja dlugi nie dostaja calych kwot
    a jak ktos bedzie niewyplacalny, to chocby skaly sraly i ucinali mu jaja i
    tak kasy nie odda