eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-01 14:40:07
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Tmk" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "zagrabione", ROTFL, myślałeś o wstąpieniu do PiS?
    Ta partia nie ma nic wspólnego z nazwą pod którą występuje.

    > Płacąc za ubezpieczenie kupujesz sobie spokój, nie rozumiesz tego?
    Rozumiem. Ale dlaczego chcesz mnie do tego zmusić?

    > Mając prawko ze dwa lata wjechałem gościowi w auto. Uważasz, że zapłaciłem
    > za dwa lata koszt naprawy Opla Astry, który wyniósł AFAIR 8600 zł? Stawka
    > na rok wynosiła coś koło 300-400 zł, nie pamiętam.
    Zapłacili za ciebie inni kierowcy w składkach OC. Uważasz że było to
    sprawiedliwe?

    > A jak mi rozwalisz moje najnowsze Bugatti i do tego połamiesz mi obie nogi
    > i zażądam od ciebie wyrokiem sądu opłacenia horrendalnych kosztów
    > implantów i rehabilitacji i oczywiście równie nowiutkiego Bugatti, a tobie
    > braknie z pensji na to wszystko to co mam ci wtedy zrobić? Jak z tego
    > wybrniesz? Uciekniesz do lasu?
    Jest to mało prawdopodobne, ale czasami się zdarza. Kupując tak drogi
    samochód przyjmujesz do wiadomości że potencjalny winowajca może nie być w
    stanie spłacić roszczeń i ryzykujesz, albo kupujesz AC.