eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-01 15:31:43
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr May pisze:

    > e? skoro winowajwca i tak bedzie zmuszony _prawnie_ do zaplacenia za
    > szkody to po co ci AC ?

    no właśnie, Tmk, po co mi AC?
    przecież winowajca, z braku zdolności wypłacalnej, wybuduje nam drogi,
    mosty, autostrady. nam wszystkim, bo przez kolizję ze mną, musi odpłacić
    społeczeństwu winę. dziwne. musze dołożyć do swojej szkody.

    > ps: przypominam ze ja caly czas se dywaguje o rządach idealnie
    > prawicowych a nie o wspolczesnym socjalizmie

    ale oni tu wszystko pomieszali. nasze społeczeństwo i obecny system, nie
    dorośli do ideału. ideał budowac należy wiekami, a nie latami.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo