eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-01 12:49:11
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Tmk" <n...@m...pl> wrote in message news:h7isss$26e7$1@news2.ipartners.pl...
    > "Tego typu handel odbywa się w majestacie prawa"
    >
    > Bandyckie zmuszanie ludzi do kupowania OC też odbywa się w majestacie
    > prawa.

    Kto Cie zmusza do kupowania OC? A kto Cie zmusil do kupowania
    motocykla/auta? A kto Cie zmusza do jazdy platna autostrada? A kto Cie
    zmusza do posiadania takiego a nie innego lokum mieszkalnego?

    Ty sobie wmawiasz, ze potrzebujesz/chcesz, to badz przygotowany na
    konsekwencje. Uwazasz, ze aut/moto nie trzeba rejestrowac (przeciez za
    tablice trzeba zaplacic), a prawo jazdy? Dokument niepotrzebny (przeciez
    panstwo mnie zmusilo do zaplacenia 70zl za plakietke). Gowno prawda. Prawo
    jazdy masz, bo chcesz. Dowod osobisty masz miec i IMO za dowod nie powinno
    sie placic (nie mowie o zgubionym), bo masz obowiazek (jako obywatel) go
    posiadac. Karty bibliotecznej/prawa jazdy/dowodu rejstracyjnego/karty
    kolejarza/biletu miesiecznego/itd. posiadac nie musisz, a chcesz posiadac.
    Zatem? Plac skladki, ktore nakazuja, bo po cos one sa.

    Odkladasz na kupke, zeby miec za co wyplacic komus odszkodowanie? Gratuluje
    bycia zapobiegliwym, ale niestety wiekszosc ludzi w tym kraju (i nie tylko)
    kombinuje, zeby jak najmniej stracic. Wrazie "W" okaze sie, ze ktos, kto
    spowodowal wypadek, nie ma domu (wszystko na corke/matke), jest bezrobotny,
    itd. Mnie wkurwia, ze rowerzysci moga sie poruszac po publicznych drogach
    bez OC, bo za lusterko i malowanie drzwi, musialem sobie sam zaplacic.

    Nie stac Cie na ubezpieczenie? To zasuwaj z buta, tramwajem (cholera,
    zmuszaja mnie do zakupu biletu), autobusem, pociagiem, autostopem, itd.

    --
    pzdr:
    Ivam