eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-01 12:57:58
    Temat: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzychut pisze:
    > On 1 Wrz, 13:27, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > auto naprawił za własną kasę, bo od typa nie ma jak ściągnąć, bo
    >
    > dokladnie tak samo, placic musisz nie wiesz co dostaniesz w zamian a
    > jak musza sie wywiazac ze zobowiazac to beda na wszelkie sposoby
    > probowali Cie dymac. Tak jest zawsze gdy musisz cos kupic Do dupy
    > usluga i zawsze droga.

    mnie jeszcze zadne TU nie wydymało. a do zqpłaty OC nikt Cie nie zmusza.
    nie kupuj pojazdu, nie będziesz płacił OC.

    > To trzeba zmusic do kupowania rowerzystow pieszych, psy, sarny dziki

    za sarny i dziki odpowiada zarządca lasów. za złe drogi, zarządca drogi,
    za psa, jego właściciel, za rowerzyste, rowerzysta. najgorzej z tego
    wychodzi spotkanie z rowerzystą.

    > itd. Jakby system ubezpieczen nie byl obowiazkowy to pewnie taniej by
    > bylo kupic auto kasko i niech przed maske wyskakuje sobie co chce.

    marzyciel

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo