eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynie lekceważ termostatuRe: nie lekceważ termostatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.
    eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie lekceważ termostatu
    Date: Sun, 15 Dec 2024 15:19:29 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 23
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1> <vjkpgr$1nn4f$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1> <vjmd2m$flf$1@news.chmurka.net>
    Reply-To: e...@f...pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 15 Dec 2024 16:19:41 +0100 (CET)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="1a53d85f0bfb37e6adfa10a04baf4094";
    logging-data="663083";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/AeKBZ53x3sCFSNNxzsaYw3Qr8BcQZ9SQ="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:GVgVzc8SCUPieu0aolJ4/Bc4heE=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727106
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:vjmd2m$flf$1@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    >> zasłyszałem niesawno, że jak się długo jeździ w cieplejszym kraju
    >> (gdzie nie używamy ogrzewania) z nieszczelnym termostatem i
    >> temperatura silnika zwykle jest 75 stopni zamiast 90 stopni to
    >> można sobie niezłej biedy narobić.
    >>
    > To jest ciekawe dlaczego, przecież 75 st wystarczy (albo powinno)
    > żeby olej dobrze smarował a może jednak nie, bo jajowate cylindry
    > to chyba objaw słabego smarowania bo jak nie to czego innego?
    > A może nadmiaru nagaru który się nie wypala całkowicie bo cylinder
    > za zimny? Ciekawe zagadnienie.

    podobno tłok zbyt mało się rozszerza poniżej 90 stopni i szybko
    wytłukuje jajo w cylindrze.


    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG DSG EGR DPF FSI TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: