  • 41. Data: 2009-09-21 08:20:10
    Temat: Re: nie kumam wspolczesnych procesorow :)
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:58:33 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Dlaczego miałby mieć więcej niż jeden?

    no bo wszyscy wyzej piszą ze juz sie nie sprzedaje jednordzeniowych :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 42. Data: 2009-09-21 08:29:02
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

> [...]
    > wszystko bylo prostsze, a juz zwlaszcza osnaczenia procesorow :) wiadomo
    > bylo ze lepiej kupic 500Mhz niz 366MHz :)
    > a teraz sie zwyczajnie gubie :) AMD dodaje jakies plusy do taktowania,
    > procesory maja iles rdzeni... Jak to sie teraz wszystko liczy, jak sie w
    > tym rozeznac? jest jakiss artykul o tym, albo ktos moze mi to wyjasnic?
    > przykladowo mamy dwa procesory:
    > AMD 4x 2,2 GHz (czyli jak kumam 4-rdzeniowy)
    > AMD 3GHz
    > Ktory jest szybszy? Jakby patrzec na same herze, to ten drugi, ale moze
    > pierwszy sie liczy wlasnie cztery razy 2,2GHz?

    sluszne pytanie - sam za chwile bede konsultowal [pewnie tutaj :) jaki kupić
    :)
    "bardzo kiedys" cos tam zrozumialem dzieki temu {ale naprawde dawno]:
    http://forum.purepc.pl/FAQ-f8/Jak-rozszyfrowac-oznac
    zenia-procesorow-AMD-t69982.html

  • 43. Data: 2009-09-21 10:34:57
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Mark tak oto obwieścił(a):

    > ...czyli nie masz szybkiego lacza:)

    Tiaa, szczególnie w świetle kiedy UPC wprowadził właśnie 120Mb/s :)
    Mój wystarczający mi laptopowy HDD 40 poleciał by w niecałą godzinę :) to
    właściwie można by robić już codzienny backup :D

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 44. Data: 2009-09-21 10:42:26
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 12:34:57 +0200, Piotr M napisał(a):
    > Tiaa, szczególnie w świetle kiedy UPC wprowadził właśnie 120Mb/s :)

    ale za jaka cene :) te moje 4Mbs ja mam w tej samej cenie co oni oferuja
    1Mbs

  • 45. Data: 2009-09-23 16:27:01
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 20 of Sep 2009 22:04, Tomasz Bątor wrote:

    > Owszem, ale owe zastosowania są mocno ograniczone i skierowane,
    > wydawałoby się, do wąskiej grupy odbiorcow, który wiedzą czego chcą i
    > dla których netbook będzie drugim lub trzecim komputerem. A tymczasem
    > nawet na tej grupie pojawiają się pytania w stylu "gdzie kupić
    > netbooka z dvd???". Więc tak, zdumiewa mnie ta moda.

    Bo to jest tak:
    - komputer stacjonarny full wypas to Pamela Anderson
    - laptop/notebook to zwykła kobitka udająca Pamelę Anderson
    - netbook to zwykła kobitka

    Mnie nie dziwi ta moda :-)

    --
    nb

  • 46. Data: 2009-10-10 13:07:15
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tomasz Bątor pisze:

    > Hm, faktycznie. Ciągle mnie zdumiewa popularność tego rozwiązania...

    Nie ma *nic* złego w jednym rdzeniu. Ba, czasem jest w tym
    rozwiązaniu i dużo dobrego. Choćby w przypadku Atoma.

    Popularność systemów wielordzeniowych jest w pewnym zakresie
    efektem ułomności Windows jeżeli chodzi o wielozadaniowość,
    a nie wielkiego zysku wynikającego z obecności drugiego
    rdzenia.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 47. Data: 2009-10-10 13:50:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tomasz Bątor pisze:
> [...]
    > netbook będzie drugim lub trzecim komputerem. A tymczasem nawet na tej
    > grupie pojawiają się pytania w stylu "gdzie kupić netbooka z dvd???". Więc

    *Ta* moda faktycznie jest zdumiewająca (zresztą dotyczy to
    wszystkich komputerów przenośnych, niezależnie od tego, ile
    rdzeni mają ich mikroprocesory).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |