    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie kabluj
    Date: Wed, 7 Aug 2024 11:43:13 +0200
    <v8flsj$1kv$5@news.chmurka.net> <v8fnre$daq$2@news.chmurka.net>
    <v8fqot$hs8$1@news.chmurka.net> <v8fsin$daq$3@news.chmurka.net>
    <v8fvbo$1kv$9@news.chmurka.net> <v8g1hc$dar$9@news.chmurka.net>
    <v8hmqj$8d0$3@news.chmurka.net> <v8hrtc$bop$3@news.chmurka.net>
    <v8ifgn$rd7$1@news.chmurka.net> <v8jmc1$boo$2@news.chmurka.net>
    <v8ktbs$488$1@news.chmurka.net> <v8l0on$15q$1@news.chmurka.net>
    <v8lp00$rc1$1@news.chmurka.net> <v8ltqe$n9v$1@news.chmurka.net>
    <v8npe4$hlm$1@news.chmurka.net> <v8nrn9$cqo$4@news.chmurka.net>
    <v8nt07$k9t$1@news.chmurka.net> <v8on2h$kn2$4@news.chmurka.net>
    <v8q31n$grc$1@news.chmurka.net> <v8qhug$mi1$9@news.chmurka.net>
    <v8su5o$lnj$1@news.chmurka.net> <v8t460$rc5$12@news.chmurka.net>
    <v8u7c6$pvj$1@news.chmurka.net> <v8u9o2$rc5$50@news.chmurka.net>

    > Zapewne mnóstwo, tylko my znamy tego jednego i nie wiem, czemu nie
    > zacząć od niego.

    Ano temu, że to nic do sprawy nie wnosi.

    > Potem możemy i całe miasto przesłuchać.

    Puknij się w główkę.

    > Wyciągnąć dane
    > z BTSów okolicznych i wyłapać przyjezdnych. Wykluczysz, ze ktoś z nich
    > zauważył ten pojazd? Do Amerykanów sie zwrócić, bo może przelatujący
    > satelita akurat sfotografował ten samochód.

    Ja bym najpierw zapytał właściciela.

    > Przedawnieniu czego? Ścigania, skutków skazania. Używasz słów, których
    > nie pojmujesz.

    Puknij się w główkę.

    Sam pieprzyłeś o przedawnieniu więc Ci napisałem, że żadnego
    przedawnienia nie da się stwierdzić z zeznania świadka ponieważ natura
    przedawnienia jest taka, że potrzebny jest upływ znacznego czasu.

> [...]
    > stworzyli to wykroczenie. Jakby ich nie było, to nie byłoby wykroczenia.
    > Nie sadziłem, ze kiedykolwiek mi się przydadzą wykłady z Filozofii.
    > Przywróciłem moja wiarę w ich sens.

    > I satelity przelatywały. I samochody jeździły, a może mają kamerki. Ty
    > mnie przekonaj, czemu nie zacząć od tego, co to wiemy, że tam był. Bo ze
    > była masa ludzi innych, to fakt. Ale czemu nie od niego? Czemu mamy
    > wzywać jakiegoś przechodnia, co to pewnie w ogóle nie zwrócił uwagi na
    > ten samochód stojący na zakazie. nie zwrócił, bo codziennie wiele takich

    To, że w jakimś momencie samochód tam był jest oczywiste bo wynika z
    przesłanego zdjęcia. Cała reszta nie i wymaga podjęcia zupełnie innych
    kroków niż ciąganie fotografa.

    > Ogólnie jest. Różnego rodzaju wykroczeń codziennie się odwala masa.
    > Większości nikt nie zauważa. Ten zauważył i uznał to za tak istotne, że
    > wysłał zawiadomienie o wykroczeniu. Nie chciałbyś się dowiedzieć, czemu
    > akurat ten samochód wybrał?

    No to chyba powinni się zainteresować, ale przecież nie od Ciebie bo byś
    coś zaczął pieprzyć od rzeczy jak wyżej i wyżej.

    > Ależ on powinien być dumny. Jest świadkiem bardzo poważnego wykroczenia.
    > Wszyscy chcą poznać pobudki, jakimi się kierował. Jego zeznania mają
    > kluczowe znacznie. Przecie w samej Warszawie w tym samym monecie pewnie
    > stało dziesiątki nieprawidłowo zaparkowanych pojazdów. Ale Straż Miejska
    > poważnie potraktowała jego zawiadomienie.
    >
    > Chyba, że jest, ja już psiałem, i facet uważa, że to nie było warte
    > zainteresowani. Tylko po cholerę zatem wysłał tę fotkę?

    Co za różnica? Jest samochód, zrobiono mu zdjęcie. Jakby nie zrobiono to
    by się można zastanawiać czemu nie zgłosił i też go ciągać. No ale to
    trzeba być pierdołą bo tak działać.