  • Data: 2024-08-07 17:03:37
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2024 o 07:47, Akarm pisze:

    > https://maps.app.goo.gl/RJMdcF7hF3pgDhPP9
    > Bywają samochody zaparkowane jeszcze za tymi dwoma białymi, sięgające
    > drogi dla rowerów.

    No bywają - jak są zaparkowane bezpośrednio na przejściu to są. Jak nie
    to że inne bywają nie powoduje że one parkują _bezpośrednio_ na przejściu.

    > Nie o takim przypadku pisałem.

    Caly czas odnoszę wrażenie, że piszesz o innym przypadku niż dajesz
    linka do GM:P

    > Jak jeden z kolegów powiedział o zamieszkujących ten blok:
    >  - chama*, żeby nie wiem jak się przebrał, zawsze da się rozpoznać.
    >
    > * U nas nigdy nie mówiło się "słoik".

    Fascynujące. BTW - miałem chyba kumpelę w tym bloku:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!