  • Data: 2024-08-02 21:41:14
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2024 o 08:48, Myjk pisze:
    > Thu, 1 Aug 2024 15:30:39 +0200, Robert Tomasik

    > To jest idealny przykład ograniczonego myślenia. Bo taki jeden z drugim
    > patrzy tylko na bezpieczeństwo -- a czy jeden z drugim wie, że ograniczenia
    > prędkości dotyczą także norm hałasu? I potem taki co sam wie najlepiej
    > zapierdala 2-3x ograniczenie, bo on wie lepiej i ma mandat na swoją
    > interpretację, a ludziom bębenki pękają. Absurdalną tezę, że jak jeden z
    > drugim nie widzi pieszych bo jedzie tam np. maksymalnie dwa razy dziennie,
    > to oznacza automatycznie że pieszych tam CZĘSTO nie ma, przez grzeczność
> [...]

    Bajki nam tu opowiadasz. W sąsiedniej wsi zrobili przejścia dla pieszych
    z ograniczeniem 30. Są na odludziu. Ani tam ludzie nie przechodzą ani
    nie mieszkają. Zwykła głupota. W całej wsi jest ograniczenie 40, co w
    centrum oczywiście nie przeszkadza ale na wszystkich wyjazdach jest cyrk
    bo nikt normalny nie jedzie tam 40 a tym bardziej 30.