    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie kabluj
    Date: Thu, 1 Aug 2024 14:37:26 +0200

    > Warto czasem przespacerować się wieczorem po strefie płatnego
    > parkowania. Parkingi puste, bo przyjezdni powyjeżdżali. Za to masa
    > pojazdów miejscowych stoi w miejscach niedozwolonych, ale poza płatnymi
    > parkingami. I są to z reguły takie miejsca, które mało komu
    > przeszkadzają i zagrożenia żadnego nie czynią, ale nie są płatne.
    > Właśnie w nocy to doskonale widać, jak to działa.
    >
    > Większość stref "płatnego parkowania" opiera się na ludziach, którzy z
    > różnego powodu muszą tam wjechać i zaparkować. Bo przykładowo muszą
> [...]

    Są też sytuacje odwrotne, gdzie deweloperzy zaoszczędzili na parkingach,
    bo przecież obok jest duży, darmowy parking centrum handlowego.
    I dopiero wprowadzenie opłat normuje sytuacje.

    Przykład - centrum Posnania w Poznaniu.

    Jak się nowo wynajmujący musieli niemiło zdziwić, że nie da się
    januszować na cudzym i mieć za friko zadaszonego parkingu pod domem.....