  • Data: 2024-08-01 13:46:31
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2024 o 13:15, Akarm pisze:

    > Nie wydaje mi się. To byłoby niemożliwe raczej.

    To za co go ukarali? Bo to jedyny pomysł, jaki mi przyszedł do głowy.

    > A cała ta sytuacja jest trochę dziwna, bo ten kierowca "od zawsze"
    > parkuje na tym skrzyżowaniu. Na zdjęciu z 2022 roku też jest.
    > https://maps.app.goo.gl/J4t8GQdhR16w28fK7

    Ja w moim mieście znam kilka takich samochodów i kilka takich miejsc. To
    przeważnie osoby, które tam mieszkają, albo pracują. Przykładowo:

    1) Tu https://maps.app.goo.gl/jm4bpjK27e1y9GJU8 stoi wieczorem zawsze
    samochód - w dzień go nie ma.

    2) Ten samochód https://maps.app.goo.gl/K3ZnFbMVmWzn35qu7 stoi tam od
    wielu lat, a kobieta mieszka w tych drzwiach po lewo.

    3) Tu regularnie ma miejsce taka sytuacja
    https://maps.app.goo.gl/3dFZqr6WvEKG6ixR8 czy
    https://maps.app.goo.gl/oTZ5xuK1fxgV2ME66, ale nie wiem, czy te samem
    samochody. Dawniej stały nauki jazdy z pobliskiej szkoły.

    ale to takie miejsca, co z pamięci znam. Idę o zakład, że tego jest
    więcej, tylko się tym nie interesuje.
    --
    (~) Robert Tomasik