  • 21. Data: 2010-03-21 00:16:47
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    elmer radi radisson pisze:

    > Serio? Ja pamietam ze dwoch spanikowanych wiejskich lebkow uciekalo
    > prawie wjezdzajac na niego a "Łapka" strzelil w kierunku odjezdzajacego
    > motocykla.

    Dlatego napisalem mniej wiecej.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-03-21 01:04:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-21 00:16, DoQ wrote:

    > Dlatego napisalem mniej wiecej.

    Rzeklbym ze roznica jest dosc zasadnicza ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2010-03-21 04:29:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Jakies nowe fakty? To juz go za obraze funkcjonariusza zastrzelili?

    To przecież Ty wprowadziłeś ten argument do dyskusji.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-21 10:01:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 22:22:37 +0100, DoQ wrote:

    >Jakies nowe fakty? To juz go za obraze funkcjonariusza zastrzelili?

    Kto go tam wie jak to bylo naprawde :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-03-21 10:05:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 20:59:36 +0100, DoQ wrote:
    >Byles tam i masz wiadomosci z pierwszej reki, czy z znasz temat z
    >relacji w prasie? ;-) Sąd zadecydował że jednak nie należy się
    >odszkodowanie,

    To dopiero pierwsza instancja, jeszcze beda trzy :-P

    >a sprawę zna "nieco" dokładniej niż my.

    To opisz ze szczegolami.

    J.

  • 26. Data: 2010-03-21 10:13:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 19:05:59 +0100, P_ablo wrote:

    >No nie wiemy...
    >Pamietam teksty solidaryzujacych sie motocyklistow, ktorzy pytali sie jak
    >mozna strzelic w plecy w obronie koniecznej...
    >
    >To co jest - policjant nie ma prawa zastrzelic bandyty?

    Jego prawo jest bardzo ograniczone.

    >Mial pelne prawo sadzic, ze ma do czynienia z poszukiwanym przestepca.

    Ale to nie byl bandyta wiec nie mial prawa, wiec nalezy sie
    odszkodowanie :-)

    >Pech dla chlopaka, ze
    >_jak zwykle_ oblal wszystkie zasady i lecial sobie w kulki z policjantem.
    >Zastanawia mnie tylko dlaczego nie dociera to do jego rodzicow, ze jest
    >sobie sam winien.

    Moze znaja lepiej akta, a moze maja znajomego prawnika :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-03-21 10:31:20
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości news:ho3k6m$i91$1@news.onet.pl...

    > Owszem mają, to już po prostu odwieczna wojna że trzeba się wzajemnie
    > gryźć...
    "Młodzi gniewni" mają policji za złe jej aktywność i "ograniczanie wolności",
    ale kiedy na starość stetryczeją, będą mieli policji za złe brak aktywności
    przeciw "młodym bandytom". To znana prawda.

    > Nie ulega wątpliwości ze młody zrobił źle, ale nie mordujmy się nawzajem.
    Nie ulega wątpliwości, że miał się zatrzymać. Ucieczka przed patrolem
    wzbudza podejrzenia, że uciekający działa niezgodnie z prawem i należy
    go zatrzymać. W czasie akcji i w tym tempie wypadków wszystkie środki
    stają się dozwolone. Zwłaszcza, że blokada miała na celu ujęcie
    _uzbrojonych_ bandytów.

    Najpierw ominął blokadę, a potem podjechał zapytać się o co chodzi?
    Tylko dlaczego jeszcze uciekał przed ścigającym go radowozem?

  • 28. Data: 2010-03-21 10:57:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > To opisz ze szczegolami.

    Ja? Niby dlaczego?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-03-21 11:12:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > To przecież Ty wprowadziłeś ten argument do dyskusji.

    ?? Ja pisze o okreslonej postawie wobec policji, ktora jest wynikiem
    luźnego wychowania i amerykańskiego kina. Normalny "dzieciak" mający
    świadomość konsekwencji swoich czynów natychmiast by się zatrzymał do
    kontroli. Wybrał opcję udawania bandyty i wyszło tak a nie inaczej.
    Nie wiem więc gdzie widzisz w mojej wypowiedzi "śmierć za HWDP".

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 30. Data: 2010-03-21 12:22:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 11:12:45 +0100, DoQ wrote:
> [...]
    >luźnego wychowania i amerykańskiego kina. Normalny "dzieciak" mający
    >świadomość konsekwencji swoich czynów natychmiast by się zatrzymał do

    Akurat w USA uciekaja, a policja do nich nie strzela :-)

    >Wybrał opcję udawania bandyty i wyszło tak a nie inaczej.

    Pecha mial. Ale widac tacy pechowcy sa potrzebni zeby spoleczenstwo
    dobrze dzialalo.

    J.