  • 1. Data: 2011-05-05 19:04:20
    Temat: nie do końca wysprzęgla
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    Właśnie wróciłem dakarem do domu, podczas jazdy okazało się, że mimo iż
    wciskam klamkę do końca, sprzęgło nie odłącza całkowicie. Przez to
    ciężko mi wrzucić luz i inne niskie biegi. Linka widać że pracuje (rusza
    się ten obrotowy element w bloku silnika).

    Co może być przyczyną i jak ją wyeliminować? Dziś jeszcze było wszystko
    w porządku.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-05-05 20:02:42
    Temat: Re: nie do końca wysprzęgla
    Od: "Jarek" <j@j>

    >Co może być przyczyną i jak ją wyeliminować? Dziś jeszcze było wszystko w
    >porządku.

    Podciągnąć trochę linkę przy klamce.

  • 3. Data: 2011-05-06 04:14:13
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jarek napisał(a):

    > Podciągnąć trochę linkę przy klamce.

    I bieguniem kupowac zapasowa linke. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 4. Data: 2011-05-06 05:56:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    zbigi pisze:

    > I bieguniem kupowac zapasowa linke. :)

    A jest jakaś dobra technika jazdy bez sprawnej linki?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-05-06 06:09:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 07:56, Piotr Rezmer pisze:

    > A jest jakaś dobra technika jazdy bez sprawnej linki?

    Nie zatrzymywac sie, jak sie zatrzymasz to przed wlaczeniem biegu
    odepchnac sie noga (zeby motór ruszył), biegi wlaczac delikatnie
    dopasowywujac obroty do predkosci.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2011-05-06 06:26:55
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup

    zbigi pisze:

    > I bieguniem kupowac zapasowa linke. :)

    > A jest jakaś dobra technika jazdy bez sprawnej linki?

    poszukaj jakiś czas temu był dłuuuuuugi wątek na ten temat

  • 7. Data: 2011-05-06 19:35:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    zbigi pisze:

    > I bieguniem kupowac zapasowa linke. :)

    A tak w ogóle to strzał w 10. Rano zobaczyłem, że przy klamce mam raczej
    choinkę z drutów niż linkę. Po nową zgodnie z sugestią wybieram się
    jutro. BTW: nigdy nie traktowałem linki sprzęgła jako materiału
    eksploatacyjnego, myślałem że są nieśmiertelne. To ponoć taka
    przypadłość f650.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-05-06 19:45:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 21:35, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > jutro. BTW: nigdy nie traktowałem linki sprzęgła jako materiału
    > eksploatacyjnego, myślałem że są nieśmiertelne. To ponoć taka

    Zle myslales. Linki zuzywaja sie tak samo jak kazdy inny element
    motocykla. Gdyby bylo inaczej to ciezko by bylo kupic taka ilosc
    zamiennikow jaka jest na rynku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2011-05-06 19:57:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Zle myslales. Linki zuzywaja sie tak samo jak kazdy inny element
    > motocykla. Gdyby bylo inaczej to ciezko by bylo kupic taka ilosc
    > zamiennikow jaka jest na rynku.

    A jak często zmieniałeś w swoim życiu linki sprzęgła? Ja do tej pory any
    razu, na przejechanych coś koło 110 kkm.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2011-05-06 20:11:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 21:57, Piotr Rezmer pisze:

    > A jak często zmieniałeś w swoim życiu linki sprzęgła? Ja do tej pory any
    > razu, na przejechanych coś koło 110 kkm.

    W moich motocyklach ? To chyba ze 4 razy. W obcych drugie tyle.