  • Data: 2014-03-28 23:40:50
    Temat: Re: (nie)bezpieczny internet w T-mobile
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 marca 2014 23:12:40 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15694548,Uwazaj_
    _co_podpisujesz___Bezpieczny_internet_500_MB.html

    > Zlodzieje czy tylko oszusci ?

    Tendencyjne przedstawienie sprawy z "niegramotnym" klientem.

    Mam abonament z tym internetem i bardzo sobie chwale.
    Bardzo wyraznie zaznaczono w ofercie i w umowie progi transferu.

    Mozliwosc plynnego przejscia na 2GB z normalna predkoscia jest dla mnie zaleta.
    Naturalnie kontroluje zuzyty transfer (wspomagam sie przenosnym routerem wifi z
    dodatkowa karta internetu Play w srodku <z podstawowej korzysta syn>, tak wiec te 500
    MB mi wystarcza. Inaczej, nawet 2 GB byloby za malo.

    Redaktor jakos nie wspomina, ze umowy z tym bezpiecznycm internetem (chyba juz nie ma
    ich w ofercie, za dobre byly, ja za moja place 19,90 zl miesiecznie) maja opcje
    wykupienia za 25 zl transferu 5GB - naturalnie lacznie,uwzgledniajac 500 MB
    bezpiecznego "bezplatnego".