-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nie
Date: Sat, 6 Jan 2018 12:21:09 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <p2r530$d5p$1@dont-email.me>
References: <p2od7h$jpv$1@node2.news.atman.pl> <p2odr8$k8p$2@node2.news.atman.pl>
<5a4ff678$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <p2ou0d$40g$1@dont-email.me>
<5a5002a3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<p2p03t$kpg$1@dont-email.me>
<5a5004b1$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<p2p1uo$7s9$1@node2.news.atman.pl> <p2p3re$atk$1@node1.news.atman.pl>
<p2p501$c0o$1@node1.news.atman.pl> <p2qimj$mcm$1@node1.news.atman.pl>
<p2qoak$jgl$3@node2.news.atman.pl> <p2qqtk$ueb$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 6 Jan 2018 18:38:24 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="9a61d8b0470a77d8536818f091e6314a";
logging-data="13497";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+YUZqD+NMfKlUISMEkQDqd"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <p2qqtk$ueb$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:vWDbiwPLM4Xj2pPGUWADPT8whsM=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621728
[ ukryj nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:p2qqtk$ueb$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 06-01-2018 o 16:00, Shrek pisze:
>
>> Ja na ten przykład wtedy jadąc główną nie zmieniam na prawy pas. Ba,
>> często widąc, że ktoś chce się włączyć zmieniam na lewy, zeby mu to
>> ułatwić. NIe potrzebuję do tego żadnego przepisu. Po prostu.
>
> Gdzieś wcześniej napisałem, że w mojej okolicy sprawa jest nieco bardziej
> złożona gdyż kawałek dalej, dosłownie z 50m, jest zjazd w prawo. W związku
> z tym, że niektóre czerwone auta chcą tam trafić, a nie udało się im
> wcześniej zająć prawego pasa bo niebieskie nie chcą wpuszczać, to robią to
> czasem na ostatnią chwilę. Z jego punktu widzenia czerwony ma sporo
> miejsca na manewr ale nie widział lub nie chciał widzieć, że zielony
> znajdzie się na kursie kolizyjnym.
Widzę, że starasz się usilnie tłumaczyć swoje zachowaie :-)
Niestety - musisz bardziej agresywnie starać się zmienić pas wcześniej,
aby nie wyprzedzać na skrzyżowaniu i nie kolidować z zielonymi :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 19:38 Pszemol
- 06.01.18 19:39 Uzytkownik
- 06.01.18 19:40 Pszemol
- 06.01.18 19:44 Pszemol
- 06.01.18 19:48 Pszemol
- 06.01.18 19:52 Pszemol
- 06.01.18 19:56 Shrek
- 06.01.18 20:18 Uzytkownik
- 06.01.18 21:27 nadir
- 06.01.18 21:32 Dykus
- 06.01.18 21:32 Dykus
- 06.01.18 21:54 Pszemol
- 06.01.18 22:09 Pszemol
- 06.01.18 22:11 Pszemol
- 06.01.18 23:01 Dykus
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=